Nors pačioje Kačerginėje su sniego paklode susidurti neteko, bet važiuojant link jos ne vienas dalyvis turėjo įveikti žiemišką kelią dar su sportinėmis „semi-slick“ padangomis.
Prasidėjus varžyboms į trasą taip pat atėjo žiema. Pirmosios snaigės pradėjo kristi ant „Nemuno žiedo“ trasos asfalto. Sniegas ant asfalto neišsilaikė, bet trasa tapo šlapia ir ypač slidi.
Iš pradžių ne vienam dalyviui teko susisukti neįvertinus kelio dangos, bet vėliau dalyviai pradėjo žaisti tiek su padangų slėgiu, tiek su pačiomis padangomis ir puikiai susitvarkė su slidžia kelio danga.
Dalyvavo ir profesionalai
Šį kartą sprinto trasą išbandė beveik 100 automobilių sporto entuziastų ir profesionalų. Neįskaitinėje klasėje trasą išbandė ir garsus Lietuvos lenktynininkas Ignas Gelžinis:
„Trasa buvo šlapia ir tikrai labai slidi, suvaldyti automobilį nebuvo taip paprasta, kaip norėtųsi. Manau, tokios varžybos yra puiki galimybė kiekvienam saugiai išbandyti tikrą lenktynių trasą ir savo bei automobilio galimybes.“
Pats išbandęs trasą Ignas Gelžinis vėliau nešykštėjo patarimų ir kitiems pradedantiems sportininkams ar mėgėjams ir pasidalino ne vienu patarimu, kaip reikėtų paruošti automobilį važiavimui tokiomis sąlygomis ir kaip jį valdyti.
Pirmieji sprinto rungties starto liniją kirto priekiniais ratais varomų automobilių klasės dalyviai. Trečiąja vieta šį kartą teko tenkintis Tomui Michailovinui, antrąją vietą užėmė po ilgos pertraukos į „Nemuno žiedą“ sugrįžęs Edvinas Sabalys su „SuzukiSwift“, o abu šiuos sportininkus aplenkė Andrius Lukoševčius su „Opel Astra“.
Vėliau startavo populiariausia galiniais varomų automobilių klasė, surinkusi net 30 dalyvių.
Trečias joje liko Vytautas Venclovas, o dėl pirmos vietos kovėsi sugrįžęs čempionato senbuvis Darius Jakštonis ir stabiliai važiuojantis ir pirmos vietos niekam neužleidžiantis naujokas Rytis Gumauskas. Šioje principinėje kovoje nugalėjo Rytis, o Dariui teko tenkintis antrąją vieta, nuo Ryčio atsilikus tik puse sekundes.
Auganti konkurencija
Visais keturiais ratai varomų automobilių klasėje su kiekvienomis varžybomis vis labiau auga konkurencija. Šį kartą joje dar daugiau žinomų pavardžių, bet stipriausieji išsirikiavo taip: Marius Bartkus su „Mitsubishi EVO X“ liko trečias.
Praeito etapo greičiausią jaunąjį Simoną Urboną šiek tiek daugiau nei sekunde aplenkė ralio atstovas Gintautas Šlepikas. Džiaugiamės, jog Gintautas nevengia pasidalinti savo patirtimi su jaunuoju Simonu ir taip padeda jauniesiems sportininkams tobulėti.
PRO2 klasėje trečias liko jau minėtas Gintautas Šlepikas, kuris į varžybas atsivežė net du automobilius. Už jį greitesni buvo tik Tadas Viliūšis ir Rytis Gumauskas, kuris vos vos ištempė pirmąją vietą. Tado laikas buvo 02:03,666, o Ryčio – 02:03,637.
PRO4 klasėje trečiąją vietą užėmė ASK „Greičio svajonė“ komandos narys Tadas Petronis, antra vieta ir vėl teko tenkintis jaunajam Simonui Urbonui, na o pirmasis šį kartą buvo Marius Bartkus.
Slalome virė ne ką mažesnės aistros negu sprinte. Čia dalyviai taip pat nevengė karštų diskusijų, kūrė savas strategijas, kaip geriau įvažiuoti geresnį laiką ir bandė išsiaiškinti, kuris yra geriausias. Priekiniais ratais varomų modelių klasėje šį kartą trečias liko Gražvydas Mačiulaitis, antruoju tapo Tomas Buškevčius, pirmuoju – Mindaugas Šimkevičius.
Dalyvavo ir merginos
Pastarasis džiaugėsi, kad į šias varžybas sugrįžo įdomios slalomo trasos, kurias lengvai gali įveikti kiekvienas. Tai puikiai įrodo ir tai, kad vien tik priekiniais ratais varomais automobiliais slalomo trasą išbandyti panoro net trys damos, kurioms puikiai sekėsi. Už nugarų jos paliko ne vieną vyrą.
Galine ašimi varomų modelių klasėje klasėje pirmąją vietą iškovojo Andrius Miglinas, o antrą ir trečią atitinkamai pasidalino Aurimas Miškinis ir Rokas Banuškevičis.
Visai keturiais ratais varomų automobilių klasėje klasėje stipriausias buvo Tadas Petronis, antras liko Justinas Balčius, o trečiąją vietą užėmė dar viena slalomo trasos neišsigandusi mergina – Evelina Cvetinska.
Kitas varžybų etapas įvyks gruodžio 6 dieną.