Pirmąją ralio dieną sportininkai turėjo nuvažiuoti šešis greičio ruožus, kurių bendras atstumas – daugiau nei 100 kilometrų.
Ralyje startavo Europos ir Lenkijos ralio elitas, tačiau tik prasidėjus asfaltui vienas po kito lenktynininkai traukėsi iš kovos palikdami šalikelėse sudaužytus automobilius. Dėl avarijų gausos buvo atšaukti pirmi trys greičio ruožai, kuriuose D. Butvilas net nespėjo startuoti.
„Esant didžiuliams greičiams menkas kelio nelygumas arba kalniukas tampa tramplinu. Kiek teko matyti po ralio, avarijų būta labai stiprių ir sunkių.
Džiaugiuosi, kad niekas nenukentėjo, tačiau ir labai liūdna, kad negalėjome startuoti pirmuose trijuose greičio ruožuose ir buvome priversti daugiau nei keturias valandas turistiniu greičiu blaškytis tarp greičio ruožų“, – nusivylimo neslėpė lenktynininkas.
Pirmuose trijuose greičio ruožuose avarijas patyrė A. Lukyanukas, J.M. Lópezas, L. Németas, L. Rossettis ir kiti sportininkai.
Įpusėjus pirmajai ralio dienai D. Butvilas startavo ketvirtajame greičio ruože. Vos įpusėjęs jį sportininkas pajuto trūkčiojantį automobilį, kuris galiausiai sustojo šalikelėje.
Kai nuvežėme „Škoda Fabia R5“ automobilį į serviso zoną, paaiškėjo, kad problemos buvo su kritusiu degalų tiekimo slėgiu.
„Komandos mechanikai ganėtinai greitai sutvarkė gedimą ir antrąją ralio dieną mes jau galėjome važiuoti pilnu tempu. Pravažiavę šešis greičio ruožus jaučiausi vis geriau ir didinau tempą.
Antrą kartą tuose pačiuose greičio ruožuose savo buvusį laiką gerinau 10 ar net 18 sekundžių ir važiavau tarp tarp dešimties geriausių Europos čempionato dalyvių.
Mano pagrindinis tikslas šiame ralyje – toliau pažinti automobilį ir greitėti ant asfalto dangos“, – teigė D. Butvilas.
Po trečiojo Lenkijos ralio čempionato etapo D. Butvilas su Renatu Vaitkevičiumi nukrito į ketvirtąją bendros įskaitos poziciją. Artimiausias „Rajd Dolnośląski“ ralis sportininkų laukia rugsėjo 29-spalio 1 dienomis.