Po poros valandų gamyklinės „Gazoo Racing“ komandos suformuotame bandymų poligone važinėjant kopomis, Dakaro lenktynininko šypsenos nepanaikino net ir ant automobilio atsiradę pirmieji randai.
Pirmame Dakaro ralio bivuake A. Juknevičiaus mechanikai nespėjo net pasistatyti palapinės.
Paskutinį kartą ekipažas smėlio kopas skrodė gegužę Kazachstane, todėl pilotas sukdamas ratus aplink tikrinamą automobilį nekantravo išlėkti į būsimas Dakaro trasas.
321-uoju numeriu pažymėtas žarijų spalvos bolidas supustytose smėlio kopose netoli Limos ratus suko iki pat saulėtekio.
„Jei būtume turėję tam visą diena, būtų buvę idealu. Tačiau ir taip labai smagu bei naudinga prieš startą bent kelioms valandoms sugrįžti į tą būseną.
Manome, kad pirmųjų trijų dienų trasos bus būtent tokios, kaip turėjome čia – aukštos ir stačios keteros, statūs kopimai ir panašūs nusileidimai“, – įspūdžius iš smėlynų pasakojo A. Juknevičius.
Visureigio grūdinimas didelėmis apkrovomis ir aukštomis apsukomis neapsiribojo – buvo šuolių ir netgi imituotas klimpimas smėlyje. Realių išbandymų netrūko, o devintajam Dakaro startui besiruošiantis lenktynininkas automobilio negailėjo.
„Susitarėme su „Gazoo Racing“ dėl jų trasos panaudojimo, o mums treniruojantis visai čia pat buvo ir „Mini X-Raid“. Jei lyderiai čia, vadinasi, kad viskas panašiai ir bus.
Spėjome ir pirmą randą ant automobilio palikti – nubrėžėm sparną, tai šiandien turėsiu darbo perklijuoti lipdukus pats be specialistų pagalbos“, – šypsojosi A. Juknevičius.
Pirmosios tris dienos žada daug bekelės – net apie 90 proc. viso maršruto turėtų sudaryti kopos, supustyti smėlynai. Trasos išsidėstys Ramiojo Vandenyno pakrante ir leisis žemyn antrosios Dakaro šalies, Bolivijos, link.