Ekipažas laikėsi savo žodžio – startavę iš 16-os pozicijos visą distanciją važiavo stabiliai ir finišavo 18-oje.
Daugiausiai žibintuvėlių šviesų ir pokalbių palydoviniais telefonais buvo „Peugeot“ stovykloje – čia sportininkai stengėsi optimaliai pasidalinti atsargines dalis ir sutvarkyti iš lyderio pozicijos po avarijos pasitraukusio Stephano Peterhanselio automobilį.
Prancūzams pavyko, nes „Ponas Dakaras“ vakar vėl buvo tarp greičiausiųjų.
Tuo metu lietuviai ir vėl didžiąją dalį greičio ruožo važiavo lyg susitarę – šalia vienas kito ir finišą pasiekė geriausiųjų dvidešimtuke. A. Juknevičius po finišo džiaugėsi, kad maratonas įveiktas ir juokavo, kad automobilis jau pasiilgo švelnių mechanikų rankų.
„Dar viena greita trasa su daug posūkių, bet akceleratorių buvo galima spausti iki dugno. Buvo kelios vietos įdomesnių vietų, šiek tiek smėlio, bet didžioji dalis klasikinio ralio greičio ruožas.
Mūsų tikslas vėl šiandien buvo atvažiuot saugiai, su sveiku automobiliu. Dar pusė Dakaro prieš akis – reikia tausoti techniką. Šiandien savo tikslą įgyvendinom, todėl džiaugiuosi ir laukiam kito starto“, – trumpai po greičio ruožo įspūdžiais pasidalino lenktynininkas.
Rytoj lenktynininkai turėjo varžytis iš Tupizos Saltos link besidriekiančiais keliais, tačiau dėl smarkių audrų ir pavojingų patvinimų organizatoriai etapą buvo priversti atšaukti.
Šiemet tai pirmasis atšauktas greičio ruožas, 2017-aisiais dėl gamtos išdaigų buvo atšaukti du, o sutrumpinti dar trys etapai.