„Dūmų mašina” salose pramintas kaunietis sėkmingai kvalifikavosi ir pateko į TOP24 atkrintamąsias varžybas - čia jį sustabdė techninis gedimas.
Savo klasikiniu BMW britus A. Vaškelis džiugina jau antrąjį sezoną. Apie 700 arklio galias išvystanti V formos, aštuonių cilindrų jėgainė praturtinta turbokompresoriumi, kuris leidžia Aurimui padangas versti į debesis.
Dar pernai savo jėgas išbandyti nusprendęs A. Vaškelis netruko tapti žiūrovų ir organizatorių favoritu – itin agresyvus vairavimo stilius sujungtas su tėviškės varžybose surinkta patirtimi leido lietuviui demonstruoti pavydėtinus rezultatus, kuriuos aptemdydavo tik techninės bėdos.
Šią žiemą skyręs automobilio atnaujinimui ir technologinių sprendimų paieškai, Aurimas tikėjosi, jog pagaliau pavyks užtikrintai pasiekti varžybų finalą, tačiau nusisukus sėkmei, teko dar kartą susitaikyti su šio techninio sporto ypatybėmis.
Tačiau A. Vaškelis nenuleidžia nosies: vakare po varžybų sportininkas teigė, jog jau rado iškilusią problemą ir netgi spėjo kreiptis į meistrus Lietuvoje, bei užsakyti reikiamas dalis.
Kaip jis pats įvardino, dažniausia jį ištinkanti bėda yra pusašių gedimai – būtent toks nutiko ir šv. Velykų sekmadienį, tad, kaip jis juokavo, šįkart detalės užsakytos iš “žvaigždžių metalo” ir jei nelaikys toks, nebelaikys niekas.
Sportininkas taip pat svarstė ir galios sumažinimo galimybę – tai padėtų pakelti automobilio patikimumą, tačiau žvelgiant į per metus gerokai į priekį pažengusį britų autoparką, šį išeitis gali baigtis pražūtingai.
Gerokai didesniais biudžetais pasigirti galintys varžovai prie starto linijos stojo tokiais egzotiškais superautomobiliais kaip „Nissan GTR”, tad mažinti savo šansus juos pavyti būtų strategiškai trumparegiška.
Antrasis „Didžiosios Britanijos drifto čempionato“ etapas įvyks „Teeside” autodrome birželio 2-3 dienomis.