Čia dalyviai turėjo pristatyti savo automobilius, kuriais varžysis jau penktadienio popietę prasidėjusiame ralyje.
Techninė komisija – kiekvienų varžybų pradžioje atliekama procedūra.
Organizatoriai privalo įsitikinti, kad dalyvių automobiliai atitinka tų klasių techninius reikalavimus, kurioms jie yra užregistruoti.
„Samsonas Rally Rokiškis“ techninės komisijos pirmininkas – vienas labiausiai patyrusių sportinės technikos ekspertų Lietuvoje – Egidijus Janavičius.
Teko gamintis pačiam
Specialistas papasakojo, kokius įrankius jis naudoja ralio automobilių tikrinimui.
Dauguma jų čia tokie, kokių tikrai nėra eiliniame garaže. Kai kuriuos iš šių įnagių E. Janavičiui teko pasigaminti pačiam.
Techninės komisijos pirmininkas pademonstravo, kokiu būdu galima išmatuoti variklio cilindro skersmenį jo net neardant.
Patekti į variklį naudojant šį savadarbį įrankį įmanoma per uždegimo žvakės angą.
Pirmieji apsilankė rusai
„Samsonas Rally Rokiškis“ techninėje komisijoje patys pirmieji apsilankė svečiai iš Rusijos.
Tai buvo 21-uoju numeriu ralyje startuosiantys Damiras Iakvashevas ir Aleksejus Bashmakovas. Jų kelionė iš Sočio į Rokiškį nusidriekė net 2500 kilometrų.
Rusai į Lietuvą atsigabeno visais ratais varomą BMW M3X. Kaip jie patys teigia, tai analogiškas automobilis tokiam, kokį anksčiau susikonstravo Martynas Samsonas.
Netrukus po šio ekipažo į techninę komisiją atvyko ir suomiai su „Citroen DS3 R5“, o vėliau patikrinimui ėmė rinktis ir ekipažai iš Lietuvos bei kitų šalių.
Ramiai laukė starto
Po šių formalumų komandos galės ramiai laukti starto.
Ketvirtadienį dalyviai užsirašė greičio ruožų stenogramas, o tam laiko jie turėjo ir penktadienį.
Nuo 10 val. 30 min. prasidėjo bandomasis greičio ruožas, o jau 14 val. „Samsonas Rally Rokiškis“ varžybos pradėtos oficialia atidarymo ceremonija.