Lenkas Robertas Kubica po aštuonerių metų grįžta į „Formulės-1“ lenktynes

Prieš dešimtmetį lenkas Robertas Kubica buvo laikomas vienu perspektyviausių lenktynininkų ir jau turėjo sutartį su „Ferrari“, kai jo karjerą sustabdė baisi avarija ralio lenktynėse, per kurią jis vos neprarado plaštakos.

 Robertas Kubica grįžta į F-1.<br> AFP/Scanpix nuotr.
 Robertas Kubica grįžta į F-1.<br> AFP/Scanpix nuotr.
 Robertas Kubica grįžta į F-1.<br> AFP/Scanpix nuotr.
 Robertas Kubica grįžta į F-1.<br> AFP/Scanpix nuotr.
 Robertas Kubica grįžta į F-1.<br> AFP/Scanpix nuotr.
 Robertas Kubica grįžta į F-1.<br> AFP/Scanpix nuotr.
 Robertas Kubica grįžta į F-1.<br> AFP/Scanpix nuotr.
 Robertas Kubica grįžta į F-1.<br> AFP/Scanpix nuotr.
 Robertas Kubica grįžta į F-1.<br> AFP/Scanpix nuotr.
 Robertas Kubica grįžta į F-1.<br> AFP/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

Nov 22, 2018, 6:46 PM, atnaujinta Nov 22, 2018, 6:49 PM

Tačiau praėjus aštuoneriems metams R.Kubica vėl grįžta į „Formulę-1“. „Williams“ ekipa patvirtino, kad šįmet atsarginiu pilotu buvęs lenkas kitamet važiuos pagrindinėje ekipos sudėtyje kartu su jaunu britu George'u Russelu.

Daugybė F-1 gerbėjų labai tikėjosi, kad R.Kubica kada nors dar sugrįš į lenktynes, bet jaunų pilotų bei turtingų rėmėjų valdomame sporte buvo sunku tikėtis, kad netrukus 34 metų sulauksiantis, didelę pertrauką formulių lenktynėse padaręs sportininkas galėtų sau rasti vietą. 

R.Kubica „Williams“ ekipoje pakeitė Sergejų Sirotkiną, kuris prieš 2018-ųjų sezoną į ekipą buvo pritraukęs 15 mln. JAV dolerių rėmėjų pinigų. Kokiomis sąlygomis į rikiuotę grįžo R.Kubica, kol kas neskelbiama, bet privati „Williams“ ekipa ne kartą tiesiai kalbėjo, kokie svarbūs jai lenktynininkų pritraukiami rėmėjų sandoriai.

R.Kubica „Formulėje-1“ lenktyniavo 2006-2010 metais. Ketverius metus jis atstovavo „BMW Sauber“, o 2010-ųjų sezonui persikėlė į „Renault“. Sportininkas prancūzų ekipoje turėjo lenktyniauti ir 2011-aisiais, bet prieš sezoną, vasario 6 dieną pateko į rimtą avariją „Ronde di Andorra“ ralyje. 

Po smūgio į apsauginį barjerą R.Kubica liko prispaustas automobilyje daugiau nei valandai, o stipriausiai nukentėjo jo dešinė ranka. Plaštaka buvo taip sumaitota, kad gydytojai svarstė ją amputuoti. Sportininkui teko iškęsti ne vieną sudėtingą operaciją ir ilgą reabilitaciją, kol jis vėl galėjo valdyti pirštus. 

2013 metais lenkas grįžo į autosportą, bet nebe į „Formulę-1“, o į ralį, jis išbandė ir žiedines lenktynes. R.Kubica tik šįmet atskleidė, kiek daug jam kainavo lemtinga avarija – prieš ją lenkas buvo spėjęs pasirašyti preliminarią sutartį dėl lenktyniavimo „Ferrari“ ekipoje nuo 2012-ųjų.

2006-2009 metais „BMW Sauber“ ekipa nebuvo pati stipriausia, bet R.Kubicai pavyko 12 kartų lipti ant apdovanojimų pakylos ir iškovoti vieną pergalę 2008-aisiais Kanadoje. Tai buvo vienintelė „BMW Sauber“ ekipos pergalė. Tais metais R.Kubica bendroje pilotų įskaitoje liko ketvirtas ir tai buvo geriausias jo rezultatas.

Stebuklų kitamet greičiausiai taip pat nereikia tikėtis, nes garbingą istoriją turinti, 9 čempionės titulus pelniusi „Williams“ ekipa šįmet taip ir nepakilo iš paties bendros įskaitos lentelės dugno.

Tačiau R.Kubicos istorija gali padėti finansinių sunkumų kamuojamai ekipai pritraukti rėmėjų ir taip gauti išteklių bolido vystymui ir visos legendinės komandos gelbėjimui.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.