Transporto priemonių atsiėmimas vyksta ketvirtadienį ir penktadienį, todėl atvykę anksčiau turėjo nemažai laisvo laiko.
„iGo2Dakar“ komanda jį išnaudojo ne tik švęsdama Naujuosius metus, bet ir susipažindama su Lima, aplankydama kopas bei išbandydama ten savo automobilį.
„iGo2Dakar“ komanda jį išnaudojo ne tik švęsdama Naujuosius metus, bet ir susipažindama su Lima, aplankydama kopas bei išbandydama ten savo automobilį.
„Šiemet čia vėsiau, tik 26 laipsniai – tai yra gerai. Tačiau apsvilti vis tiek suspėjome – saulė ir per debesis kaitina.
Naujuosius metus pasitikome tradiciškai Miraflores rajone kartu su būriu vietinių ant skardžio, stebėjome fejerverkus. Šventė ne tokia pompastiška kaip ankstesnė – mažiau dekoracijų.
Tačiau aikštėje sutikome ir Darių Vaičiulį – Antano Juknevičiaus šturmaną, kuris neseniai įkopė į Vinsono masyvą Antarktidoje ir dabar yra pasiekęs visų septynių pasaulio žemynų viršukalnes.
Jis džiaugėsi, kad po 11 dienų laukimo dėl blogo oro jam pavyko ištrūkti iš ledynų“, – pasakojo „iGo2Dakar“ projekto vadovas Mindaugas Plukys.
Po miesto – vakaras kopose
Peru sostinėje Limoje „iGo2Dakar“ jau antrą kartą – pirmasis buvo lygiai prieš metus, tačiau tuomet laiko turizmui buvo gerokai mažiau.
Dar neturėdami savo automobilio, žurnalistai važiavo taksi bei vaikščiojo pėstute – sausio 1-ąją įveikė apie 10 kilometrų.
„Miestas ryte – tuščias. Nedarbo diena, o po Naujųjų metų sutikimo gyventojai nusprendė išsimiegoti.
Mes aplankėme vietines įžymybes, pasilabinome su prezidentu, kuris pasveikino lietuvius su praėjusiomis šventėmis. Apžiūrėjome centrinę miesto dalis – pernai nesuspėjom, nes tiesiog neturėjom laiko.
Čia yra ką pamatyti – vargu ar poros dienų užtektų. Tačiau kiek galėjom, tiek pamatėm, o dabar laikas koncentruotis į smėlynus ir pradėti Dakaro odisėją“, – įspūdžius bėrė M. Plukys.
Kaip geriausią tą padaryti, kai automobilis – užrakintas uoste? Išsinuomoti kitą, su vairuotoju. Lietuviai sėdo į perujiečio Josecos vairuojamą visureigį ir pasileido į kopas.
Peru smėlynai – vieni didžiausių pasaulyje, o vaizdas, kai vienoje pusėje kopos, o kitoje – Ramusis vandenynas, sunkiai aprašomas ar nufotografuojamas.
„Trečiadienį pasivažinėjom kopose – tikrai smagu. Vaizdas nerealus, tad nusprendėme čia sutikti ir saulėlydį. O koks gi saulėlydis be grilio?
Ta proga dykumoje pasidarėme nedidelę virtuvę, išsikepėme mėsytės su kiniška kepsnine ir saulę į vandenyną palydėjome vakarieniaudami.
Kopose pagamintas kepsnys – puikus“, – pasakojo M. Plukys.
Intensyvios dienos
Ketvirtadienį Kaljao uoste susirinko visi Dakaro ralio dalyviai – čia vyksta technikos atsiėmimas.
Daugelis komandų turi po 3-4 transporto priemones, todėl bendras Dakaro numeriais pažymėtos technikos skaičius viršija tūkstantį. Rytą vietos laiku atstovėję eilėje, raudonosios „Nissan Navara“ sulaukė ir „iGo2Dakar“ komanda.
Lietuviai per turėtą laiką jau spėjo susitvarkyti buitinius rūpesčius – pavyzdžiui, įsigyti vietines SIM korteles, tad artimiausiomis dienomis visą dėmesį skirs Dakaro ralio nušvietimui.
O reikalų čia, dar neprasidėjus varžyboms, bus nemažai: sausio 3-4 visi sportininkai pasiima techniką iš Kaljao uosto, kitą dieną – administracinė ir techninė komisijos, o sekmadienį – starto podiumas.
Pirmadienio rytą – pirmas greičio ruožas.
Technikos atsiėmimas padalintas į dvi dalis: kai kurie sportininkai ją atgauna sausio 3, kiti – 4 dieną.
Anksčiau savo sportinius automobilius ir kitą techniką gavę sportininkai dar ketina prasimankštinti.
Ketvirtadienį savo jėgas jau išbandė Vaidotas Žala, o penktadienį su kopomis susipažinti žada Arūnas Gelažninkas, Antanas Juknevičius ir Benediktas Vanagas.