Dakaro startas – mėnesį prieš startą

Pirmasis Dakaro vėjo gūsis visus dalyvius pasiekia dar mėnesį iki maratono starto, kur visi dalyviai, arba tiksliau kalbant, visa Dakaro technika susirenka vienoje vietoje. Ilgą laiką vykę iš Le Havro, o šiemet iš Marselio jūrų uosto visi sportiniai bolidai, sunkvežimiai ir kita technika laivu išvyksta į Dakaro ralio starto vietą – antrąjį pagal dydį Saudo Arabijos miestą – uostą Jeddah (liet. k. Džida).

 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
 Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais.<br> Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (33)

Lrytas.lt

Dec 4, 2019, 2:47 PM, atnaujinta Dec 12, 2019, 9:20 AM

Paskutinį kartą Dakaro ralis iš Marselio startavo 2003 metų sausio pirmąją. 25-ajį kartą vykęs Dakaro ralis tada kirto Tunisą, Libiją, o sausio 19 dieną finišavo Šarm El Šeihe.

Išlydėti savo technikos į Marselį nuvyko ir iGo2Dakar komandos ekipažas – Mindaugas Plukys ir Andrius Laucius. 2020 metų Dakaro iššūkis šiai komandai, kaip ir jų keturiais ratais varomam „Nissan Navara“ pikapui vardu Odisėjas, jau trečias.

Formalumai „Formulės 1“ trasoje
 
Šiemet techninė ir administracinė komisijos vyko 50 kilometrų nuo Marselio uosto esančioje „Paul Ricciard“ trasoje, kurioje dar birželio mėnesį ratus suko greičiausieji planetos F1 pilotai.
 
Šių procedūrų metu tikrinama, ar teisingai užpildyti muitinės dokumentai, ar sumokėti mokesčiai, ar tvarkinga automobilio registracija.

Šiemet į Dakarą iškeliavo rekordiškai daug technikos su lietuviškais numeriais. 2020 metų Dakare Lietuvą atstovaus net šešios komandos iš Lietuvos: motociklininkas Arūnas Gelažninkas, Dakaro legenda tituluotas ir ilgiausią Dakaro ralio patirtį sukaupęs Antanas Juknevičius su Dariumi Vaičiuliu, Vaidotas Žala su Sauliumi Jurgelėnu, Benediktas Vanagas su Sebastianu Rozwadowskiu, Edvinas Juškauskas su Aisvydu Paliukėnu ir Gintas Petrus su Tomu Jančium.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.