Kokį antirekordą pasiekė S. Vettelis ir kiti faktai apie „Formulės 1“ lenktynininkus

Pasibaigus lenktynių sezonui ir laukiant kito, kuris prasidės tik kovo mėnesį Australijoje, apžvelkime įdomius 2019 metų skaičius.

Gamintojo nuotr.
Gamintojo nuotr.
Britas L. Hamiltonas užsitikrino<br>AFP/Scanpix nuotr.
Britas L. Hamiltonas užsitikrino<br>AFP/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Jan 31, 2020, 7:30 AM

Žemiau pateikti statistiniai faktai apie kiekvieną čempionato sportininką šiemet. Jeigu tektų dalyvauti autosporto protmūšyje, yra daug šansų, kad šie faktai tikrai pravers.

Lewisas Hamiltonas jau šeštą sezoną iš eilės yra efektyviausias vairuotojas. Šiemet jis laimėjo net vienuolikoje etapų iš 21 vykusio.

Valteri Bottas visose sezono lenktynėse pasiekė trečią kvalifikaciją. Jo komandos draugas buvo vienintelis, kuriam pavyko padaryti tą patį.

Sebastianas Vettelis net penkis savaitgalius nepelnė taškų. Tai tiek pat, kiek kartų be taškų savaitgalius baigė Hamiltonas, Bottas ir Leclercas kartu sudėjus.

Charlesas Leclercas iškovojo net septynias pole pozicijas. Daugiausiai šiemet iš visų vairuotojų.

Maksas Verstappenas praleido daugiausiai lenktynių ratų pirmaudamas prieš savo komandos draugą. Net 985 ratus važiavo priekyje Gaslio ir Albono.

Aleksanderis Albonas per savo devynių lenktynių pasirodymą „Red Bull“ komandoje pelnė 76 taškus. Tuo tarpu net dvyliką etapų lenktyniavęs Pieras Gaslis pelnė tik 63 taškus.

Danielis Ricciardo surinko daugiausiai baudos taškų – net septynis. Tiesa, tiek pat surinko ir vokietis Sebastianas Vettelis.

Kol jo komandos draugas net keturis kartus finišavo „geriausio iš likusių“ (ang. Best of the rest) pozicijoje, Nico Hulkenbergui to niekada nepavyko.

Romainas Grosjeanas net keturis kartus turėjo techninių problemų, todėl pasiekė ir mažiausiai šį sezoną įveikusio vairuotojo titulą – pravažiavo vos 1043 ratus.

Kevinas Magnussenas vidutiniškai prarasdavo daugiausiai pozicijų starto metu. Vidurkis siekia net 1,43 pozicijos. Antrą poziciją pagal šią statistiką užima R. Grosjeanas, vidutiniškai prarasdavęs 1,12 pozicijos.

Carlosas Sainzas jaunesnysis „geriausio iš likusių“ poziciją užėmė net šešis kartus – daugiausiai iš visų.

Lando Norrisas buvo geriausiai besikvalifikuojantis „vidutiniokas“, jo kvalifikacijos vidurkis 9,38 vieta.

Sergio Perezas per lenktynes pakildavo per daugiausiai pozicijų. Vidutiniškai jis finišuodavo 3,47 vietos aukščiau nei startavo. Antras pagal šią statistiką liko L. Strollas, atsikovodavęs po 3,36 pozicijos.

Per pirmąjį kiekvienų lenktynių ratą daugiausiai pozicijų laimėjęs sportininkas buvo Lancas Strollas. Iš viso jam pavyko aplenkti net 40 oponentų, vidutiniškai aplenkiant 1,9 per vienas lenktynes.

Kimis Raikkonenas per pirmąsias dvylika lenktynių taškus pelnė net aštuoniuose, o po vasaros pertraukos per likusias lenktynes geriausiųjų dešimtuke finišavo tik kartą.

Tuo tarpu Antonijus Giovinazzi prieš vasaros pertrauką dešimtuke finišavo tik kartą.

Daniilas Kvyatas pelnė mažiausią procentinę dalį taškų savo komandai (tik 23,9 proc.). Išskirtinai galima paminėti George'ą Russelą, kuris nepelnė nei vieno taško, bet ir jo komandos draugas sugebėjo per visą sezoną pelnyti tik vieną.

Pieras Gaslis per vienuoliką pirmųjų etapų net devynis kartus lipo ant trečios vietos apdovanojimų pakylos.

George'as Russelas turėjo daugiausiai finišų be taškų.

Robertas Kubica buvo vienintelis vairuotojas, kuris nei karto nesugebėjo kvalifikacijos pabaigti geriau už savo komandos bičiulį.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.