Parodė, kaip atrodys naujasis italų gamintojo kūrinys: 500 kW galios elektrinis asfalto monstras

Milane įsikūrusi automobilių modifikavimo ir lenktynių komanda „Romeo Farraris“ pristatė savo naujausią gaminį – „Alfa Romeo Giulia Electric Touring Car Racing“ (ETCR – elektrinių kėbulinių automobilių žiedinių lenktynių) bolidą. Planuojama, kad automobilis pirmą kartą organizuojamose varžybose pasirodys kitais metais.

„Romeo Farraris“ pristatė savo naujausią gaminį – „Alfa Romeo Giulia Electric Touring Car Racing“.<br> ETCR nuotr.
„Romeo Farraris“ pristatė savo naujausią gaminį – „Alfa Romeo Giulia Electric Touring Car Racing“.<br> ETCR nuotr.
„Romeo Farraris“ pristatė savo naujausią gaminį – „Alfa Romeo Giulia Electric Touring Car Racing“.<br> ETCR nuotr.
„Romeo Farraris“ pristatė savo naujausią gaminį – „Alfa Romeo Giulia Electric Touring Car Racing“.<br> ETCR nuotr.
„Romeo Farraris“ pristatė savo naujausią gaminį – „Alfa Romeo Giulia Electric Touring Car Racing“.<br> ETCR nuotr.
„Romeo Farraris“ pristatė savo naujausią gaminį – „Alfa Romeo Giulia Electric Touring Car Racing“.<br> ETCR nuotr.
„Romeo Farraris“ pristatė savo naujausią gaminį – „Alfa Romeo Giulia Electric Touring Car Racing“.<br> ETCR nuotr.
„Romeo Farraris“ pristatė savo naujausią gaminį – „Alfa Romeo Giulia Electric Touring Car Racing“.<br> ETCR nuotr.
„Romeo Farraris“ pristatė savo naujausią gaminį – „Alfa Romeo Giulia Electric Touring Car Racing“.<br> ETCR nuotr.
„Romeo Farraris“ pristatė savo naujausią gaminį – „Alfa Romeo Giulia Electric Touring Car Racing“.<br> ETCR nuotr.
„Romeo Farraris“ pristatė savo naujausią gaminį – „Alfa Romeo Giulia Electric Touring Car Racing“.<br> ETCR nuotr.
„Romeo Farraris“ pristatė savo naujausią gaminį – „Alfa Romeo Giulia Electric Touring Car Racing“.<br> ETCR nuotr.
„Romeo Farraris“ pristatė savo naujausią gaminį – „Alfa Romeo Giulia Electric Touring Car Racing“.<br> ETCR nuotr.
„Romeo Farraris“ pristatė savo naujausią gaminį – „Alfa Romeo Giulia Electric Touring Car Racing“.<br> ETCR nuotr.
Daugiau nuotraukų (8)

Lrytas.lt

Nov 24, 2020, 12:30 PM

Ispanijoje esančioje „Motor Land Aragon“ lenktynių trasoje ant pakylos pademonstruotą „Romeo Ferraris“ modifikuotą automobilį lapkričio 14 dieną oficialiai pirmą kartą atidengė komandos vadovė Michela Cerruti ir prancūzų lenktynininkas Jeanas-Karlas Vernay, praneša touringcartimes.com.

„Esame labai laimingi galėdami įgyvendinti šį naują projektą ir pažymėdami pasaulinį debiutą elekrinių automobilių lenktynėse po vienerių metų sunkaus darbo“, – pristatymo metu sakė M. Cerruti.

„Pure ETCR“ varžybų „Romeo Ferraris“ komandos lenktynininkas J. K. Vernay portalui Touringcartimes.com pripažino, kad automobilį pristatymo metu pamatė pirmą kartą.

„Komanda norėjo, kad man tai būtų siurprizas. Jie gali didžiuotis savo darbu – tai, ką jie sukūrė, tiesiog stulbina. Komanda neturi tokių pačių išteklių, kokias turi oficialus gamintojas, tad automobilis yra tiesiog neįtikėtinas ir labai gražus“, – kalbėjo prancūzas.

„Romeo Ferraris“ elekrifikuotas „Alfa Romeo Giulia“ yra trečiasis oficialiai pristatytas ETCR lenktynių bolidas. Varžybų organizatoriai anksčiau jau pristatė ir kitus automobilius – tai „Seat Cupra e-Racer“ ir „Hyundai Veloster N ETCR“.

Kol kas elektrinė „Giulia“ dar nėra parengta išbandymams trasoje – baterijos montavimo darbai numatyti Jungtinėje Karalystėje įsikūriusioje „Williams Advanced Engineering“ bazėje.

Paklausta, kada tikėtinas realus debiutas trasoje, „Romeo Ferraris“ komandos vadovė M. Cerruti teigė, kad tai numatyta artėjančios žiemos mėnesiais.

„Daug kas priklauso nuo akumuliatoriaus įmontavimo darbų. Žinoma, dabartinė situacija pasaulyje dėl pandemijos sukelia tam tikrų sunkumų. Tačiau tikimės, kad 2021 metų sausio pabaigoje šis automobilis jau važiuos lenktynių trasoje“, – teigė M. Cerruti.

Akį traukianti raundona elektros jėgainė

Šis lenktyninis automobilis nudažytas unikalia „Romeo Ferraris“ raudona spalva, o bolido išvaizda oficialiai pripažinta „Alfa Romeo“.

Anot gamintojų, „Romeo Ferraris“ sukonstruota tik elektra varoma „Alfa Romeo Giulia“ bus aprūpinta maksimalaus 500 kW (670 AG) galingumo, 65 kWh talpos baterija. Automobilis svers 1750 kg.

Tiesa, panašaus galingumo turės būti visi ETCR varžybose dalyvausiantys bolidai. Kaip rašo portalas „TopGear.com“, šis italų gamintojas kitąmet vyksiančioms lenktynėms suteiks „šiek tiek glamūro“, nepaistant to, kad bolidas atrodo labai agresyviai.

Šis elekrinio „Alfa Romeo Giulia“ debiutas lenktynėse pažymės simbolinę beveik 50 metų sukaktį nuo pirmojo lenktyninio „Alfa Romeo Giulia Ti Super“, dar žinomo kaip „Giulia Quadrifoglio“, debiuto 1962-aisiais.

Tuo tarpu „Romeo Ferraris“ komanda sėkmingai dalyvauja automobilių sporte nuo 1965-ųjų – per beveik 5 dešimtmečius pelnė 69 titulus ir iškovojo tūkstančius pergalių. Nuo šiol komanda prisijungia prie „elektros eros“ automobilių lenktynių standartų kūrimo, kurią įgyvendinti padeda „Hexathron Racing System“ inžinieriai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.