R. Baciuška Dakaro 9 greičio ruože rijo dulkes

Devintasis greičio ruožas Dakare buvo neilgas, bet itin sudėtingas, o Rokas Baciuška, kaip ir daugelis, skundėsi dulkėmis. Rezultatas – septinta vieta greičio ruože. Po šios dienos Rokas, deja, prarado ketvirtą vietą bendroje įskaitoje ir nukrito į penktą.

Devintasis greičio ruožas Dakare buvo neilgas, bet itin sudėtingas, o Rokas Baciuška, kaip ir daugelis, skundėsi dulkėmis.<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
Devintasis greičio ruožas Dakare buvo neilgas, bet itin sudėtingas, o Rokas Baciuška, kaip ir daugelis, skundėsi dulkėmis.<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
Devintasis greičio ruožas Dakare buvo neilgas, bet itin sudėtingas, o Rokas Baciuška, kaip ir daugelis, skundėsi dulkėmis.<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
Devintasis greičio ruožas Dakare buvo neilgas, bet itin sudėtingas, o Rokas Baciuška, kaip ir daugelis, skundėsi dulkėmis.<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
Devintasis greičio ruožas Dakare buvo neilgas, bet itin sudėtingas, o Rokas Baciuška, kaip ir daugelis, skundėsi dulkėmis.<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
Devintasis greičio ruožas Dakare buvo neilgas, bet itin sudėtingas, o Rokas Baciuška, kaip ir daugelis, skundėsi dulkėmis.<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
Devintasis greičio ruožas Dakare buvo neilgas, bet itin sudėtingas, o Rokas Baciuška, kaip ir daugelis, skundėsi dulkėmis.<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
Devintasis greičio ruožas Dakare buvo neilgas, bet itin sudėtingas, o Rokas Baciuška, kaip ir daugelis, skundėsi dulkėmis.<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Jan 11, 2022, 3:53 PM, atnaujinta Jan 11, 2022, 3:55 PM

Dulkės maišėsi ypač tiems, kuriems teko startuoti kartu su sunkvežimiais. Mat nemaža dalis greičio ruožo driekėsi slėniais ir siaurais kanjonais. O ten pravažiavus sunkvežimiui kurį laiką tiesiog neįmanoma važiuoti – visiškai nieko nesimato. Su šia problema susidūrė ir jaunasis tauragiškis.

„Nors atrodė, kad greičio ruožas yra palyginus trumpas, mes šiandien startavome prieš pat sunkvežimius. Kai jie pasiveja ir pralenkia, tiesiog bent minutę iš viso nieko nesimato – turi stoti ir kokią minutę laukti, kad matytųsi nors kažkas,“ – finišavęs sakė Rokas Baciuška.

Sunkvežimiams Dakare leidžiama išvystyti maksimalų 140 km/val. greitį, o tuo tarpu T4 klasės bagiams – tik 125 km/val. Dėl to greitesnėse vietose sunkvežimiai paprasčiausiai pralenkia bagius ir paskui save palieka didžiulį dulkių šleifą, kuris tampa neįveikiama kliūtimi paskui važiuojantiems.

Kadangi šis greičio ruožas buvo ne plynėse, o slėniuose, dulkės laikėsi daug ilgiau, todėl ir laiko gaišti teko daugiau. Tie, kurie startavo pirmieji, truputį anksčiau, galėjo lėkti, jų sunkvežimiai nepavijo.

Labiau sekėsi ir tiems, kurie startavo šiek tiek vėliau – kartu su lėtesniais sunkvežimiais – jie sąlyginai buvo mažesnė kliūtis, nes tiesiog lėčiau važiavo.

Trečiadienį Dakare bus surengtas dešimtasis greičio ruožas, o iki lenktynių finišo lieka tik trys dienos.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.