Stabilumą išlaikiusi „ConnectPay Racing“ komanda išsiaiškino, kur litrais dingsta aušinimo skystis

Devintasis Dakaro ralio etapas „ConnectPay Racing“ komandai buvo tarsi eilinė diena ofise. Dulkės, smėlis, akmenys. Prie tokių lenktynių sąlygų Dakare jau pripratusi Vaidoto Paškevičiaus, Slavomir Volkov ir Tomo Gužausko trijulė šįkart vėl pademonstravo stabilų tempą ir finišavo 11-oje vietoje.

Devintasis Dakaro ralio etapas „ConnectPay Racing“ komandai buvo tarsi eilinė diena ofise.<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
Devintasis Dakaro ralio etapas „ConnectPay Racing“ komandai buvo tarsi eilinė diena ofise.<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
Devintasis Dakaro ralio etapas „ConnectPay Racing“ komandai buvo tarsi eilinė diena ofise.<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
Devintasis Dakaro ralio etapas „ConnectPay Racing“ komandai buvo tarsi eilinė diena ofise.<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
Devintasis Dakaro ralio etapas „ConnectPay Racing“ komandai buvo tarsi eilinė diena ofise.<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
Devintasis Dakaro ralio etapas „ConnectPay Racing“ komandai buvo tarsi eilinė diena ofise.<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Jan 11, 2022, 4:46 PM

Vaidotas Paškevičius sakė, kad ryte iš mechanikų sulaukė pastabos apie tai, kad jų sunkvežimyje po praėjusios dienos trūko septynių litrų aušinimo skysčio. Komanda ėmė nerimauti – jei skystis kažkur prateka, dar nėra taip blogai, bet jei jis patenka į variklį, tuomet laukia rimtesnės problemos.

Tačiau pilotas nuramino mechanikus pasakęs, kad viso prieš tai vykusio etapo metu buvo stebimi temperatūros parametrai ir jokių variklio kaitimo požymių dėl aušinimo skysčio trūkumo nebuvo pastebėta. Į devintąjį greičio ruožą komanda pajudėjo jau papildžiusi aušinimo skysčio atsargas, tačiau taip ir liko neaišku, kur tas skystis prateka.

Nepaisant to, devintame greičio ruože „ConnectPay Racing“ ekipos trijulė sugebėjo susikoncentruoti į važiavimą ir sėkmingai pasiekė finišą. Nors devintoji Dakaro diena ir nebuvo ilga, bet ekipažą išties nuvargino.

„Šiandien buvo kosmosas, kiek dulkių. Sunku kažką pasivyti iki lenkimui tinkamo atstumo. Gerai, kad prieš mus važiavo greitesni sunkvežimiai, tai jų lenkti nereikėjo. Lenkėme visokius motociklus, keturračius. Buvo labai greita pradžia.

Vėliau įvažiavome į kopas. Ten buvo sudėtinga – smėlis sausas, saulė virš galvos, reljefo nesimato. Tačiau pravažiavome jas be klaidų, bet ten mus pavijo du iš galo startavę dalyviai. Jie mus aplenkė, važiavome iš paskos jų.

Vėliau mus pavijo ir dar vienas sunkvežimis. Jį praleidome ir iš paskos jo jau važiavome iki finišo, matydami jo dulkes. Kaip visada prarandame laiko kopose, o greitose atkarpose važiuojame maksimaliu greičiu. Niekur neįklimpome, padangų neprakirtome“, – sakė Vaidotas Paškevičius.

„ConnectPay Racing“ ekipa finiše sužinojo, kad devintame greičio ruože jie pasiekė vienuoliktą sunkvežimių įskaitos vietą. Per tris šimtus „kovinių“ kilometrų jie lyderiaujančiam „Kamaz Master“ ekipažui nusileido tik 14 minučių.

Be to, finiše komanda pastebėjo ir aušinimo skysčio dingimo priežastį. Nesandarią vietą teks tvarkyti mechanikams, tačiau ekipa lengviau atsikvėpė – aušinimo skystis nepatenka į variklį.

Po šio greičio ruožo „ConnectPay Racing“ komanda sunkvežimių įskaitoje rikiuojasi vienuoliktoje vietoje. Nuo dešimtosios pozicijos lietuvius skiria kiek daugiau nei pusvalandis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Lietuva tiesiogiai“: kokių klausimų vengia prezidentas G. Nausėda?