B. Vanagas davė patarimą: verčiantis automobiliui, rankas laikykite prie savęs

„Tik šiandien pradėjau stebėti Dakarą. Kokias keturias dienas po pasitraukimo iš lenktynių man buvo negera žiūrėti į rezultatus. Kai buvau ten, juos sekdavau tik tam, kad suprastume, kur mes esame, kokioje konkurencinėje aplinkoje. O kai mūsų neliko, supratau, kad nemoku lenktynių stebėti iš kitur, moku jas stebėti tik per priekinį stiklą“, – viešėdamas „Radiocentro“ studijoje pasakojo anksčiau nei planuota iš Saudo Arabijos grįžęs lenktynininkas Benediktas Vanagas.

Paklausus, kas vyksta automobilyje tokiu metu ir kaip tokioje situacijoje apsaugoti save, B. Vanagas patarė neleisti rankoms daryti tai, ko jos nori.<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
Paklausus, kas vyksta automobilyje tokiu metu ir kaip tokioje situacijoje apsaugoti save, B. Vanagas patarė neleisti rankoms daryti tai, ko jos nori.<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
Paklausus, kas vyksta automobilyje tokiu metu ir kaip tokioje situacijoje apsaugoti save, B. Vanagas patarė neleisti rankoms daryti tai, ko jos nori.<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
Paklausus, kas vyksta automobilyje tokiu metu ir kaip tokioje situacijoje apsaugoti save, B. Vanagas patarė neleisti rankoms daryti tai, ko jos nori.<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Jan 12, 2022, 4:26 PM, atnaujinta Jan 12, 2022, 4:45 PM

Šiais metais „Toyota Gazoo Racing Baltics“ komandos Dakarą nutraukė avarija. Užtikrinto atsakymo, kodėl ji įvyko, pilotas vis dar neturi. Kas dėl to kaltas vis dar aiškinasi, šturmano kaltinti neskuba, tačiau įtaria organizatorių, kelio knygos ar GPS daviklių klaidas.

„Salto buvo labai didelis. Toks... priekis-galas, priekis-galas. Tiesa, stogas, durys, erdvė, kur sėdi pilotai, liko visiškai sveika, nuvalyk dulkes ir važiuok.

Pradėkime nuo to, kad buvo labai didelis greitis, buvo trūkumas informacijos kas bus toliau, arba ji buvo įvardinta netiksliai. Kalvelė, už jos, už kokių 30 metrų – duobė, kurią pamatęs supratau, kad jau viskas. Pavyko susimažinti greitį, o tada kilome į orą ir tapome tik keleiviais“, – avariją tiesioginiame „Radiocentro“ eteryje prisiminė B. Vanagas.

Nors ralio maratonas nesibaigė taip, kaip buvo planuota, lenktynininkas neslepia, kad užfiksuotas vaizdo įrašas atrodo įspūdingai. Juokauja, kad net filmuojant James Bondo filme nepavyktų pasiekti tokio efekto, koks jam pavyko to visai nenorint.

Paklausus, kas vyksta automobilyje tokiu metu ir kaip tokioje situacijoje apsaugoti save, B. Vanagas patarė neleisti rankoms daryti tai, ko jos nori, būtina laikyti jas prispaudus prie savęs.

„Jeigu automobilis pradeda vartytis ir netyčia atsidarytų durys, išcentrinė jėga yra tokia didelė, kad ranka pati gali išlėkti pro langą, automobilis gali ją prispausti, sulaužyti ar nutraukti. Todėl svarbiausia yra susirinkti rankas su savimi. O kojos, ten bėdos nėra, jos randa kur įsiremti“, – apie saugumą avarijos atveju pasakoja pilotas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.