A. Gelažninkas pakeitė planus trasoje: paaiškino, kodėl sumažino tempą

Dakaro lenktynės artėja link pabaigos – sklando gandai, kad paskutinis važiavimas gali būti sutrumpintas ar net atšauktas. Lietingi orai Džedoje apsunkino sąlygas įvykti paskutiniajam, rytojaus ralio etapui, todėl organizatoriai vis dar svarsto, kaip pasielgti.

Anot sportininko, ketvirtadienio greičio ruožas buvo pats sudėtingiausias motoro atžvilgiu, smėlis buvo ypač minkštas ir klampus.<br>„OrionDakarteam“ nuotr.
Anot sportininko, ketvirtadienio greičio ruožas buvo pats sudėtingiausias motoro atžvilgiu, smėlis buvo ypač minkštas ir klampus.<br>„OrionDakarteam“ nuotr.
Anot sportininko, ketvirtadienio greičio ruožas buvo pats sudėtingiausias motoro atžvilgiu, smėlis buvo ypač minkštas ir klampus.<br>„OrionDakarteam“ nuotr.
Anot sportininko, ketvirtadienio greičio ruožas buvo pats sudėtingiausias motoro atžvilgiu, smėlis buvo ypač minkštas ir klampus.<br>„OrionDakarteam“ nuotr.
Anot sportininko, ketvirtadienio greičio ruožas buvo pats sudėtingiausias motoro atžvilgiu, smėlis buvo ypač minkštas ir klampus.<br>„OrionDakarteam“ nuotr.
Anot sportininko, ketvirtadienio greičio ruožas buvo pats sudėtingiausias motoro atžvilgiu, smėlis buvo ypač minkštas ir klampus.<br>„OrionDakarteam“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Jan 13, 2022, 3:08 PM

Tuo tarpu ketvirtadienio greičio ruože Arūnas Gelažninkas „Original by Motul“ klasėje liko 5 (tačiau vis dar išlaiko pirmąją vietą po visų važiavimų). Bendroje motociklininkų įskaitoje lietuvis šįkart atvažiavo 41-as.

„Greičio ruožą pradėjau pilnu pajėgumu, bet vėliau sąmoningai padariau sprendimą tempą sulėtinti, kuomet pamačiau vieną stovintį motociklą sugedusiu varikliu“, – įspūdžiais dalinasi Arūnas. „Mano „Varnelėje“ tepalas taip pat jau buvo pradėjęs bėgti, tad rizikuoti tokioje situacijoje būtų buvę neprotinga. Ruožą užbaigiau puse gazo.“

Anot sportininko, ketvirtadienio greičio ruožas buvo pats sudėtingiausias motoro atžvilgiu, smėlis buvo ypač minkštas ir klampus. „Variklis nuolatos kaito, ventiliatoriai nenustojo dirbti. Jeigu būčiau sugalvojęs „pjauti“ visu greičiu, visko galėjo nutikti.“ – tikina lenktynininkas. „Mano tikslas buvo aiškus – neprarasti lyderio pozicijos „vienišių“ grupėje, tą ir pasiekiau. Visiškai nesijaudinu dėl šios dienos rezultato.“

Trasa 11-ajame ralio etape buvo 499 km ilgio: 154 km pravažiavimų ir 345 km greičio ruožo.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.