Dakaro pradžia V. Žalai buvo sunki: „Kažkam reikės duot velnių“

Gruodžio 31-ąją, Dakaro dalyviai įveikė trumpą kvalifikacinį greičio ruožą, kurio rezultatai nulems kitos dienos startines pozicijas. „Teltonika Racing“ komandos ekipažui net keletą kartų teko stoti trasoje ir keisti ratus, o tai nustūmė Vaidotą Žalą ir Paulo Fiuzą toli į automobilių rikiuotės galą.

„Teltonika Racing“ komandos ekipažui net keletą kartų teko stoti trasoje ir keisti ratus, o tai nustūmė Vaidotą Žalą ir Paulo Fiuzą toli į automobilių rikiuotės galą.<br>Vytauto Dranginio nuotr.
„Teltonika Racing“ komandos ekipažui net keletą kartų teko stoti trasoje ir keisti ratus, o tai nustūmė Vaidotą Žalą ir Paulo Fiuzą toli į automobilių rikiuotės galą.<br>Vytauto Dranginio nuotr.
„Teltonika Racing“ komandos ekipažui net keletą kartų teko stoti trasoje ir keisti ratus, o tai nustūmė Vaidotą Žalą ir Paulo Fiuzą toli į automobilių rikiuotės galą.<br>Vytauto Dranginio nuotr.
„Teltonika Racing“ komandos ekipažui net keletą kartų teko stoti trasoje ir keisti ratus, o tai nustūmė Vaidotą Žalą ir Paulo Fiuzą toli į automobilių rikiuotės galą.<br>Vytauto Dranginio nuotr.
„Teltonika Racing“ komandos ekipažui net keletą kartų teko stoti trasoje ir keisti ratus, o tai nustūmė Vaidotą Žalą ir Paulo Fiuzą toli į automobilių rikiuotės galą.<br>Vytauto Dranginio nuotr.
„Teltonika Racing“ komandos ekipažui net keletą kartų teko stoti trasoje ir keisti ratus, o tai nustūmė Vaidotą Žalą ir Paulo Fiuzą toli į automobilių rikiuotės galą.<br>Vytauto Dranginio nuotr.
„Teltonika Racing“ komandos ekipažui net keletą kartų teko stoti trasoje ir keisti ratus, o tai nustūmė Vaidotą Žalą ir Paulo Fiuzą toli į automobilių rikiuotės galą.<br>Vytauto Dranginio nuotr.
„Teltonika Racing“ komandos ekipažui net keletą kartų teko stoti trasoje ir keisti ratus, o tai nustūmė Vaidotą Žalą ir Paulo Fiuzą toli į automobilių rikiuotės galą.<br>Vytauto Dranginio nuotr.
„Teltonika Racing“ komandos ekipažui net keletą kartų teko stoti trasoje ir keisti ratus, o tai nustūmė Vaidotą Žalą ir Paulo Fiuzą toli į automobilių rikiuotės galą.<br>Vytauto Dranginio nuotr.
„Teltonika Racing“ komandos ekipažui net keletą kartų teko stoti trasoje ir keisti ratus, o tai nustūmė Vaidotą Žalą ir Paulo Fiuzą toli į automobilių rikiuotės galą.<br>Vytauto Dranginio nuotr.
„Teltonika Racing“ komandos ekipažui net keletą kartų teko stoti trasoje ir keisti ratus, o tai nustūmė Vaidotą Žalą ir Paulo Fiuzą toli į automobilių rikiuotės galą.<br>Vytauto Dranginio nuotr.
„Teltonika Racing“ komandos ekipažui net keletą kartų teko stoti trasoje ir keisti ratus, o tai nustūmė Vaidotą Žalą ir Paulo Fiuzą toli į automobilių rikiuotės galą.<br>Vytauto Dranginio nuotr.
„Teltonika Racing“ komandos ekipažui net keletą kartų teko stoti trasoje ir keisti ratus, o tai nustūmė Vaidotą Žalą ir Paulo Fiuzą toli į automobilių rikiuotės galą.<br>Vytauto Dranginio nuotr.
„Teltonika Racing“ komandos ekipažui net keletą kartų teko stoti trasoje ir keisti ratus, o tai nustūmė Vaidotą Žalą ir Paulo Fiuzą toli į automobilių rikiuotės galą.<br>Vytauto Dranginio nuotr.
„Teltonika Racing“ komandos ekipažui net keletą kartų teko stoti trasoje ir keisti ratus, o tai nustūmė Vaidotą Žalą ir Paulo Fiuzą toli į automobilių rikiuotės galą.<br>Vytauto Dranginio nuotr.
„Teltonika Racing“ komandos ekipažui net keletą kartų teko stoti trasoje ir keisti ratus, o tai nustūmė Vaidotą Žalą ir Paulo Fiuzą toli į automobilių rikiuotės galą.<br>Vytauto Dranginio nuotr.
Daugiau nuotraukų (8)

Lrytas.lt

Dec 31, 2022, 1:37 PM, atnaujinta Dec 31, 2022, 2:36 PM

„Startas buvo labai įdomus. Po pirmojo dešiniojo posūkio – minus kairė galinė padanga. Pakeitėm. Kitam kairiajam posūky – minus dešinė galinė padanga. Akivaizdu, kad technikai išleido mus į trasą su pernelyg žemu padangų slėgiu. Kažkam reikės duot velnių“, – po finišo juokavo lenktynininkas.

Problema – ne akmenys, o žemas slėgis

V. Žala pažymi, kad ir jam pačiam reikia įprasti tinkamai naudoti naujas didesnio skersmens padangas. Anot sportininko, apmaudžiausia tai, kad padangas šį kartą numontavo netgi ne po smūgių į akmenis.

„Sukibimas buvo labai geras – panašiai kaip klasikinio ralio greičio ruože. Ir nieko tikrai nekliudėm, tik girdim „puff“ ir matom, kad slėgio daviklis rodo nulį. Va taip ir treniravomės prologe keisdami ratus. O pirmas keitimas nebuvo itin sklandus – treniruotę buvome suplanavę po prologo“, – apie iššūkius pratinantis prie automobilio pasakojo sportininkas.

Greičio ruožo pabaigoje „Teltonika Racing“ ekipažui dar teko palenktyniauti su bagiu. Anot V. Žalos, varžovas greičiausiai negavo įspėjimo apie iš galo artėjantį automobilį, todėl kurį laiką abu važiavo slysdami šonu vienas šalia kito tarsi „drifto“ varžybose.

Prašys keisti starto poziciją

Į prioritetinį sąrašą patenkantiems sportininkams ralio maratone suteikiama galimybė pasikeisti startinę poziciją. Lietuvos komandai šia teise teks pasinaudoti netikėtai anksti, kadangi sekmadienį laukia ilgas greičio ruožas su smėliu ir akmenimis. Visgi galutinį sprendimą priima organizatoriai, kurie nebūtinai patenkins gautą prašymą.

„Netrūks akmenų, bus siaura, todėl aplenkti lėtesnius dalyvius bus problematiška. Būtinai pasinaudosime galimybe pasikoreguoti startinę poziciją. O šiaip, prasti pirmieji 11 kilometrų ralio maratone – nieko baisaus“, – reziumavo V. Žala.

Greičiausias šeštadienį buvo lygiai per aštuonias minutes su hibridiniu „Audi RS Q e-tron E2“ visą trasą įveikęs Mattias Esktromas. Švedas vos viena sekunde aplenkė pirmojo savo Dakaro nugalėtojo titulo vis dar siekiantį Sebastieną Loebą, kuris vairuoja vieną iš keturių šiame Dakare startavusių „Prodrive Hunter“ visureigių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.