Du „Snorui“ priklausę išskirtiniai sportiniai automobiliai „Spyker C8“ – aukcione

Banko „Snoras“ administratorius Neilas Cooperis varžytinėms siūlo du išskirtinius „Spyker C8“ sportinius automobilius.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jun 7, 2013, 12:18 PM, atnaujinta Mar 5, 2018, 7:22 PM

Automobilius aukcionui ruošia bankrtoo administratorius kartu su Olandijos bendrove „Troostwijk Auctions“, geros reputacijos varžytines rengiančia įmone.

Pardavimo procesas jau prasidėjo, ir duomenis apie šiuos automobilius galima rasti „Troostwijk Auctions“ tinklalapyje.

„Gavę kreditorių komiteto pritarimą parduoti šiuos automobilius, mes dėjome visas pastangas kartu su „Troostwijk Auctions“, kad paruoštume juos pardavimui. Mums džiugu patvirtinti, kad šiuo metu automobilius aktyviai reklamuoja solidi ir labai gerą reputaciją turinti varžytines rengianti įmonė, kuri stengsis realizuoti kuo daugiau vertės kreditorių naudai.“

Aukcionas vyks iki liepos 10 dienos, o automobilius galima apžiūrėti Vilniuje A. Vivulskio g. 7.

Pradinė juodojo „Spyker C8 Laviolette“ kaina 80 tūkst. eurų (276 tūkst. litų), o oranžinio „Spyker C8 Laviolette LM85“ kaina - 75 tūkst. eurų (258 tūkst. litų). 

Prieš metus liepą  bankrutavusiam bankui „Snoras“ priklausiusį automobilį „Spyker C8 Laviolette LM85“ pardavinėjo „BRC autocentras“. Jo direktorius Mindaugas Slovikas tuomet teigė, kad automobiliui pirkėją rasti sunku ir juo labiausiai domisi užsieniečiai. Buvo kalbama, kad už 450 tūkst. litų gali įsigyti pirkėjas iš Šiaurės Afrikos. 

Emblemoje – propeleris

Lrytas.lt korespondentas Mindaugas Grinius turėjo galimybę apsilankyti „Spyker“ gamykloje ir išmėginti šį galingą ir retą automobilį. Jūsų dėmesiui – išskirtinė Olandijos automobilių gamintojos istorija ir važiavimo „Spyker“ automobiliu įspūdžiai iš pirmų lūpų.  

„Spyker“ reikia tarti „spaiker“. Tai dviejų brolių Jacobuso ir HendrikoJano Spijkerių – kompanijos įkūrėjų – pavardė, tik šiek tiek pakoreguota. Iš tiesų „Spyker“ istorija kiek paradoksali.

Dar 1898 metais įkurtos ir 1925 metais bankrutavusios kompanijos pavadinimo niekam neatėjo į galvą patentuoti. Todėl prabėgus daugiau negu 70 metų – 1999 metais – olandas verslininkas Victoras R. Mulleris patentavo pavadinimą, pasikvietė du turtingus savo draugus ir ėmėsi darbo – atkurti šią automobilių gamyklą.

Dar 1914 metais „Spyker“ susijungė su lėktuvų gamintoju „Dutch Aircraft Factory N.V. „Spyker“ emblemoje buvo sujungti automobilio vairas ir lėktuvo propeleris. Aviacija ir lenktynės. Kas gali geriau pakelti markės įvaizdį nei šie du dalykai?

Gamino ir lėktuvus

Nedaug automobilių kompanijų gali tuo pasigirti. Švedų „Saab“, gaminusi ir mašinas, ir naikintuvus, anglų „Rolls-Royce“ (tiesa, gaminę tik lėktuvų variklius) ir BMW, kurio emblemoje iki šiol išlikęs mėlynas baltas besisukantis lėktuvo propeleris. „Tačiau joks automobilių gamintojas nebuvo tiesiogiai susijęs su lėktuvais kaip „Spyker“.

Viename angaro gale buvo surenkami automobiliai, kitame – lėktuvai“, – įsijautęs pasakojo H. van Rennesas. „Atkurti automobilio markę, turinčią istoriją, yra gerokai lengviau, nei pradėti gaminti naują, pavyzdžiui, „Muller GT“, – kaip pavyzdį pasitelkdamas savininko pavardę šmaikštavo H. van Rennesas.

Pats garsiausias „Spyker“ kūrinys yra įspūdingo dydžio ir grožio paauksuota karieta, pagaminta karalienės Vilhelminos karūnavimo proga. Ši karieta iki šiol važiuoja į iškilmes keletą kartų per metus. Tiesa, dabar ji kitokia – neperšaunamais langais, patobulinta važiuokle.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.