Naujausiu varikliu „Opel“ pagreitino kabrioletą „Cascada“

Rugsėjo viduryje vyksiančioje Frankfurto automobilių parodoje „Opel“ ruošiasi pristatyti naują variklį. Nedidelis ir ekonomiškas keturių cilindų benzininis variklis pasižymi solidžia galia - 1,6 litro „SIDI turbo“ išvysto 147 kW/200 AG, jo maksimalus sukamasis momentas – 300 Nm.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Aug 8, 2013, 3:25 PM, atnaujinta Mar 2, 2018, 1:46 AM

Naujasis variklis bus pristatytas „Opel Cascada“ modelyje – vidutinio dydžio kabrioletas su šiuo motoru galės pasiekti 235 km/val. greitį.

Tai bus galingiausias „Cascada“ siūlomas variklis, o automobilis su juo atpažįstamas iš dviejų dujų išmetimo vamzdžių.

Variklis sukurtas nuo nulio

Tai visai naujai sukurtas „Opel“ keturių cilindrų variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema (angl. SIDI, Spark Ignition Direct Injection - vidaus degimo variklis su tiesioginio degalų įpurškimo sistema). Šis variklis prisijungs prie 1,6 „SIDI turbo“, 125 kW/170 AG agregato, kuris buvo pristatytas su debiutuojančia „Cascada” praėjusį pavasarį. Abu šie nauji varikliai – benzininiai.

„Nuo šiol bus galima rinktis du itin galingus variklius – 200 AG „SIDI turbo“, kurio sukimo momentas 300 Nm, ir 195 AG turbodyzelį „BiTurbo“, kurio sukimo momentas siekia 400 Nm. „Cascada“ tampa išimtimi – efektyvaus variklio ir važiavimo be stogo derinys gan retas“, – sakė vidutinio dydžio benzininių variklių inžinerijos padalinio vadovas Martinas Vogleris,

Stipresnė versija

Naujas 147 kW/200 AG, 1,6 l SIDI turbininis variklis ne tik 11 proc. galingesnis už pirmtaką, tačiau pasiekia didesnį iki 300 Nm sukamąjį momentą su „overboost“ funkcija – tai yra 70 Nm (30 proc.) daugiau nei ankstesnė 1,6 l variklio su turbina versija. Vienam litrui variklio tūrio atitenka 125 AG. Nepaisant didelės galios, „Cascada“ su šiuo varikliu degalų sąnaudos siekia 6,7 l/100 km.

„SIDI turbo” variklio širdis yra naujas cilindrų blokas, galintis atlaikyti maksimalų 130 barų degimo slėgį cilindre. Cilindro blokas pagamintas iš tvirtos ketaus medžiagos derintas su aliuminio plokšte. Lyginant su 170 AG versija, 200 AG varikliui buvo sukonstruoti kito tipo stūmokliai, tad suspaudimo laipsnis nuo 10,5 sumažėjo iki 9,5:1.

„Opel“ inžinieriai norėjo sujungti galią, sklandų ir malonų važiavimą į vieną derinį. Todėl buvo optimizuotos variklio oro tiekimo ir išmetamųjų dujų sistemų darbas. Važiavimo charakteristikas gerina ir išskirtinė priekinė pakaba „HiPerStrut”.

Galingiausias kabrioletas

Naujas galingas 147 kW/200 AG, 1,6 l „SIDI turbo” užbaigia „Cascada” variklių gamą ir yra vienas galingiausių su šiuo modeliu siūlomų benzininių agregatų. Jis papildo kitų siūlomų variklių gretas: 1,4 l turbininį 88 kW/120 AG ir 103 kW/140 AG bei 1,6 l, 125 kW/170 AG su tiesiogine degalų įpurškimo sistema.

Galima rinktis ir dyzelinius variklius: 2,0 l turbodyzelį, kurio galia 121 kW/165 AG arba 2,0 l „BiTurbo CDTI“, 143 kW/195 AG. Abu sunaudoja vos 5,2 l/100 km, o anglies dvideginio tarša neviršija 138 g/km, todėl patenka į energijos suvartojimo A klasę.

200 AG benzininis variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema yra „Opel“ naujų modelių ir pavaros sistemų pasiūlos kampanijos dalis. Per penkerius metus automobilių gamintojas planuoja pristatyti 23 naujus gaminius. Iki 2016 metų bus pristatyta 13 naujų variklių, pavaros dėžių, tai yra 80 proc. visos pavaros sistemų pasiūlos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.