Naujų automobilių degalų sąnaudų vidurkį Mičigano universiteto Transporto tyrimų instituto mokslininkai pradėjo skaičiuoti dar 2008-aisiais. Tada nauji automobiliai vidutiniškai vartodavo 11,31 l/100 km.
Nei tuometinės, nei dabartinės vidutinės degalų sąnaudos neatrodo labai mažos, bet mokslininkai į skaičiavimus įtraukia ne tik populiariausius vidutinės klasės gamintojų modelius, bet visus tais metais pagamintus lengvuosius automobilius, visureigius, pikapus ir lengvąsias komercinio transporto priemones.
Į skaičiavimus taip pat įtraukti sportiniai ir prabangūs automobiliai, kaip „Ferrari“ ar „Rolls-Royce“, bet mažais kiekiais gaminamų modelių degalų sąnaudos buvo sudėtos su kitų to paties gamintojo automobilių degalų sąnaudomis ir į tyrimą įtrauktas tik jų vidurkis.
Pavyzdžiui, tyrime visi tam tikrais metais išleisti „Ferrari“ buvo vertinami kaip vienas modelis.
Taip pat mokslininkai įtraukė automobilių pardavimo rodiklį – tai reiškia, kad jie apskaičiavo ne visų JAV siūlomų automobilių modelių degalų sąnaudų vidurkį, bet visų realiai parduotų mašinų vidurkį.
Kasmetinės vidutinės naujų automobilių degalų sąnaudos:
2008 m. - 11,31 l/100 km.
2009 m. - 11,04 l/100 km.
2010 m. - 10,64 l/100 km.
2011 m. - 10,46 l/100 km.
2012 m. - 10,01 l/100 km.
2013 m. - 9,52 l/100km.
Šįmet nauji automobiliai ne tik pasiekė didžiausią taupumo šuolį, bet mokslininkai viliasi, kad iki metų pabaigos degalų sąnaudos dar sumažės, nes rugpjūtis buvo rekordinis mėnuo per visus penkerius metus – vidutinės sąnaudos siekė tik 9,45 l/100 km.