Kaunas baigia nusikratyti duobių miesto vardo

Užbaigtas vienos svarbiausių Kauno gatvių kapitalinis remontas. Kelias pastarąsias savaites naktimis dirbę kelininkai jau išsikraustė iš miesto centro - Karaliaus Mindaugo prospekto. Persikėlę prie Dainų slėnio, jie pradėjo darbus šalia jo esančioje Tunelio gatvėje.

Karaliaus Mindaugo prospektas atrodo kaip naujas.<br>Kauno m. sav. nuotr.
Karaliaus Mindaugo prospektas atrodo kaip naujas.<br>Kauno m. sav. nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Nov 6, 2014, 5:17 PM, atnaujinta Jan 22, 2018, 3:30 AM

Karaliaus Mindaugo prospekte kelininkai atnaujino beveik 2 kilometrų ilgio gatvės ruožą nuo Vytauto Didžiojo (buv. Aleksoto) tilto iki prekybos centro „Akropolis“.

„Važiuojamosios dalies asfaltavimo darbai baigti. Dabar beliko sutvarkyti sandūras su įvažiavimais, baigti žymėti eismo juostas, o bendrovės „Lietuvos dujos“ darbuotojai dar turi iškelti dujų šulinėlius“, - teigė Kauno miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Remigijus Skilandis.

Intensyviu eismo srautu pasižyminčią 1,9 km ilgio Tunelio gatvę planuojama kapitališkai sutvarkyti per maždaug dvi savaites. Jei leis oro sąlygos, iki šių metų pabaigos taip pat numatyta sutvarkyti prasčiausios būklės Savanorių prospekto ruožą tarp Aukštaičių ir K. Petrausko gatvių.

„Iš tikro reikia dėkoti Aukščiausiajam dėl itin palankių oro sąlygų. Kelininkai turėjo galimybę užbaigti ne tik Jonavos gatvės, Karaliaus Mindaugo prospekto ir kitų svarbių miesto gatvių kapitalinio remonto darbus, bet ir persikelti į Tunelio gatvę.

Nors vasarą, pačiame darbų įkarštyje, buvo sudegusi gatvių remontui labai naudinga „Remix Plus“ mašina, tačiau pavyko pasivyti darbų grafiką ir įgyvendinti visus suplanuotus darbus. Kitąmet laukia ne mažesnis darbų frontas nei šiemet“, - tikino Kauno meras Andrius Kupčinskas.

Kauno mero teigimu, patys kelininkai pripažįsta, jog karšto regeneravimo technologiją naudojantis „Remix Plus“ aparatas traukia kitų šalies didmiesčių vadovų dėmesį, kurie neslepia noro „persivilioti“ vienintelį Lietuvoje tokio tipo aparatą. Tačiau 48 tonas sveriantis įrenginys ir toliau darbuosis Kauno gatvėse.

Miesto tvarkymo skyriaus specialistų nuomone, remontuoti gatves naudojant karšto regeneravimo technologiją - žymiai pigiau.

Sąnaudos sumažėja, nes senasis asfalto sluoksnis yra įkaitinamas, nuskutamas ir naudojamas klojant naująją dangą. Ant jos papildomai dar paklojamas 3 cm storio asfaltbetonio sluoksnis. Šiems darbams suteikiama 3 metų garantija, bet patirtis rodo, kad šia technologija sutvarkytos gatvės būna tinkamos transporto eismui mažiausiai 10 metų. Puikus pavyzdys - prieš daugiau nei dešimtmetį šia technologija sutvarkyta H. ir O. Minkovskių gatvė.

Primename, jog šįmet kelininkai Kaune jau užbaigė ar tebetęsia K. Petrausko gatvės, Savanorių prospekto įkalnės, K.Veverskio, Z. Gerulaičio ir Palemono gatvių rekonstrukcijas, Šiaurės pr., Draugystės, M. Jankaus, Pravieniškių, Keramzito, Pamario, Chemijos, Panerių, Elektrėnų, Biruliškių ir kitų gatvių kapitalinį remontą. Šiais metais į gatvių atnaujinimo darbus ir Panemunės tilto statybas investuota iš viso beveik 100 mln. Lt. Nemažinti darbų apimčių bei spartos žadama ir kitąmet.

Ateinančiais metais planuojama kapitališki sutvarkyti K. Baršausko gatvė, Pramonės ir Taikos prospektus bei kitas remonto ilgai laukusias gatves. 2015-aisiais žadama pradėti ir Vilijampolėje esančio Raudondvario plento rekonstravimo darbus.

Sekite Lrytas.lt Auto naujienas Facebook'e.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.