Bet jau aiškėja, kad ir sostinėje, kur gatvėms tvarkyti buvo skiriama žymiai daugiau lėšų nei Kaune, kai kuriose vietose būtina imtis esminių darbų, vien laikinai užlopyti skyles asfalte nepakanka. Šnipiškėse ir Užupyje yra gatvių, kurias lopai išgelbės neilgam.
Portalo lrytas.lt kalbinti Vilniaus taksistai sakė iš tolo aplenkiantys Olimpiečių gatvę ir labai atsargiai važiuojantys Olandų ir Ukmergės, Žirmūnų mikrorajono gatvėmis – čia gausu duobių.
„Labai klastinga Olimpiečių gatvė – duobių nedaug, bet gilios. Įsmuksi – gali ir rato netekti. Apskritai prastėja Vilniaus gatvės. Matyt, skolos slegia, nėra pinigų jas gerai užlyginti“, – svarstė taksistas Andrejus, teigęs, jog po kelių dienų važinėjimo sostinės gatvėmis tenka atvykti į automobilių servisą ir paremontuoti jo ne itin naujo „Mercedes Benz“ važiuoklę.
Tačiau negalima sakyti, jog sostinės gatvių ūkio prižiūrėtojai šiomis dienomis snaudė.
Buvo tvarkomos avarinės duobės, plyšiai ir kitokie dangos pažeidimai net 53 sostinės gatvėse.
Vilniaus savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento Susisiekimo komunikacijų skyriaus vadovas Arūnas Visockas sakė, kad kol kas oro sąlygos neleidžia užtaisyti duobių itin patvariu karštu asfaltbetoniu, todėl taisoma laikinais metodais – šaltu asfaltbetoniu, perdirbtu asfaltu bei skaldos– žvyro mišiniais. Avarines duobes, gilesnės nei 5 cm, šiais būdais planuojama taisyti iki pavasarinių darbų sezono pradžios – balandžio vidurio.
„Ilgalaikiais metodais – karštu asfaltbetoniu (frezuojant, ištisiniu asfaltavimu, kelio paviršiaus apdorojimu) gatvių danga bus taisoma, kai naktį oro temperatūra sieks 5 laipsnius šilumos“, – aiškino A.Visockas.
Jo teigimu, dar labiau atšilus orams pavasarį, prasidėjus darbų sezonui visos duobės, esančios Vilniaus miesto gatvėse, bus sutvarkytos.
Tačiau A.Visockas pripažino, jog yra tokių gatvių ruožų, kuriuose duobių remontas yra neracionalus, nes aplinkui esanti danga suaižėjusi, ištrupėjusi.
Tokiose vietose pažeista gatvės atkarpa turėtų būti perasfaltuojama.
Pasinaudodama europniais pinigais savivaldybė 2017-2018 metais numato iš esmės atnaujinti, taigi perasfaltuoti smarkiai nudrengtas Kernavės, Giedraičių gatves Šnipiškėse ir Aukštaičių gatvę Užupyje.
Įgyvendinus šiuos projektus bus rekonstruota ir pagerinta vietinė numatytų gatvių infrastruktūra, įdiegtos eismo saugos ir aplinkos apsaugos priemonės. Vilniaus savivaldybė tikisi, kad šis vietinės transporto infrastruktūros atnaujinimas pritrauks papildomas privačias investicijas Vilniaus mieste.
Vilniaus vietinių gatvių esminiam atnaujinimui iš ES lėšų šiuo metu skirta daugiau kaip 5, 5 mln. eurų.
Vilniaus miesto savivaldybė yra pasirašiusi sutartį su Vilniaus Gedimino technikos universiteto Kelių tyrimo institutu dėl „Susisiekimo komunikacijų tyrimo ir jų įrengimui naudojamų medžiagų bandymo paslaugų“. Jie Miesto ūkio ir transporto departamento užsakymu atlieka gatvių dangos tyrimus ir teikia siūlymus, kaip spręsti problemas.