Penktadienio popietę pirmieji šio maratono finišą kirto jungtinis susisekimo ministerijos ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos ekipažas, kurio „Nissan Leaf“ vairavo viceministras Saulius Girdauskas ir LAKD vadovas Egidijus Skrodenis
Įkandin jų lenktynes baigė „Wow City“ atstovės Airida Ruibytė su Irmina Kazlauskiene, kurioms kompaniją palaikė Karolis Birgilas.
Tačiau ar pirmuosius finišavusius jau galima laikyti maratono laimėtojais ir pirmaisiais prizininkais?
„Anaiptol ne, nes startavę iš Vilniaus paskutinieji, trasoje gali užtrukti trumpiau, – teigia vienas renginio organizatorių, VšĮ „Autoeventus“ direktorius Darius Grinbergas.
– Be to, į važiavimo laiką bus įskaitytas laikas, per kurį bus papildyti elektromobilio akumuliatoriai, galimos baudos ir kitos peripetijos.
Tad tik finišavus absoliučiai visiems dalyviams ir teisėjams pateikus savo verdiktą, galėsime sveikinti antrojo maratono nugalėtojus ir prizininkus“.
Elektromobilių varžytuvėse itin svarbus vaidmuo tenka lenktynių taktikai bei strategijai. Didžiuma ekipažų papildyti akumuliatorių energiją ryžosi Vievyje ir bene visi – Kryžkalnyje.
Čia prieš metus įrengta „autoPilDYK“ elektromobilių įkrovimo aikštelė – tikras išsigelbėjimo ratas ne tik šių lenktynių dalyviams. Ja džiaugiasi ir kiti elektromobilių vairuotojai už sudarytas sąlygas šia transporto priemone pasiekti pajūrį, Šiaulius ar Kauną.