Iki šios svarbios dienos – jau mažiau nei savaitė, o kol kas siūlome pasižiūrėti, kaip atrodo per trečiąjį etapą nutiesta paskutinė aplinkkelio atkarpa.
Kol kas kelyje šmėžuoja tik pavieniai kelininkų automobiliai, tačiau savivaldybė skaičiuoja tarptautiniu transporto koridoriumi šiaurinėje miesto dalyje per parą važiuos apie 65 tūkst. žmonių. Iš jų apie 45 tūkst. miestiečių ir apie 20 tūkst. tranzitu keliaujančių į užmiestį.
Prognozuojama, kad paros transporto srautas sieks 33 tūkst. automobilių arba 2500 transporto priemonių per valandą.
Trečiajame etape buvo nutiesta gatvės atkarpa nuo Ozo gatvės iki Ukmergės gatvės, 5,4 km ilgio greito eismo kelias, pastatyta 1 estakada, 5 viadukai ir vienas pėsčiųjų viadukas.
Iš viso buvo įrengta apie 1260 gatvių, viadukų ir pėsčiųjų tilto apšvietimui skirtų šviestuvų, sumontuotos 902 apšvietimo atramos, įrengta apie 600 kelio ženklų.
Taip pat įrengta beveik 14 kilometrų metalinių atitvarų, rekonstruojant elektros liniją nutiesta beveik 20 kilometrų aukštos įtampos požeminių kabelių.
Vilniaus vakarinio aplinkkelio trečiajam etapui skirtas 84,06 mln. eurų Europos Sąjungos (ES) fondų finansavimas, dar 21 mln. eurų projektui skyrė savivaldybė.
Kiek anksčiau savivaldybės atstovai taip pat paskelbė, kad vakarinio aplinkkeliu bus galima važiuoti didesniu nei iki šiol greičiu. Su tam tikromis išimtimis jis bus padidintas nuo 80 iki 90 km/val.