Kauniečiams teks pusmečiui apsišarvuoti kantrybe

Vilijampolę ir Žaliakalnį jungiančiu Varnių tiltu važiuojantys vairuotojai turi apsišarvuoti kantrybe, mat dėl prasidėjusio kapitalinio remonto yra ribojamas eismas.

Daugiau nuotraukų (2)

Iveta Skliutaitė („Lietuvos rytas“)

Apr 23, 2017, 12:35 PM, atnaujinta Apr 25, 2017, 11:07 PM

Tikimasi, kad gerokai atnaujintu objektu be trikdžių važiuoti bus galima po pusmečio.

Varnių tilto, pastatyto daugiau nei prieš tris dešimtmečius, remonto darbai pradėti šio mėnesio pradžioje.

Realaus pavojaus nebuvo

Ant tilto šiuo metu triūsia viešųjų darbų pirkimo konkursą laimėjusios bendrovės „Kauno tiltai“ darbininkai ir burzgia technika.

„Varnių tiltas nekėlė tokio didelio pavojaus transportui ir pėstiesiems, kaip buvo Panemunės tilto atveju. Tačiau dėl pažeistos hidroizoliacijos ir suirusių siūlių tilto gelžbetoninės konstrukcijos silpnėjo, daugelis kitų detalių buvo pasenusios, todėl buvo būtina statinį remontuoti kapitališkai“, – kalbėjo Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.

Kapitalinio remonto, kuriam yra skirta apie 1,2 mln. eurų, metu važiuojamojoje tilto dalyje bus atnaujintos susidėvėjusios konstrukcijos, sutvarkytos lietaus nuotekų sistemos, nuskustas senas ir paklotas naujas asfaltas.

Tvarkant tiltą bus sutvarkyti atitvarai, šalitilčiai su pėsčiųjų ir dviratininkų zona, suremontuoti šlaitiniai laiptai.

„Po remonto tiltas bus ne tik tvirtesnis, bet ir atrodys gerokai moderniau. Bus įrengtas LED apšvietimas, nušveisti ir perdažyti turėklai. Architektai numatė, kad jie turėtų būti santūrios, greičiausiai pilkos, spalvos“, – sakė A.Pakalniškis.

Prasidėjus darbams remontuojama dešinė tilto pusė leidžiantis Nuokalnės gatve. Ją sutvarkius bus imamasi ir kairės pusės.

Remonto metu vietoj šešių eismo juostų liko keturios. Dėl šios priežasties sumažėjo tilto pravažumas ir piko metu formuojasi automobilių spūstys.

Varnių tiltu važiuojantiems vairuotojams rekomenduojama apsišarvuoti kantrybe arba rinktis kitus maršrutus, aplinkkelius.

Sujungė Neries krantus

Gelžbetoninis Varnių tiltas per Nerį pastatytas 1983 metais. Jo ilgis – 328 metrai (su prietilčiais), plotis – 26,4 metro, iš jų 21 metras skirtas šešių eismo juostų automobilinio transporto važiuojamajai daliai.

Šalitilčiai įrengti pėsčiųjų ir dviračių eismui. Yra nutiestas troleibusų tinklas.

Statinys projektuotas remiantis 1962 metų normomis. Tilto gelžbetoninę, nekarpytąją, sijinę perdangą sudaro keturios dėžinio skerspjūvio sijos.

Kiekviena sija sudaryta iš 134 atskirų gelžbetoninių blokų, pervertų ir sutemptų įtempiamąja armatūra.

Išskyrus keletą kosmetinių darbų, šis tiltas nebuvo remontuojamas maždaug du dešimtmečius. Pastarąjį kartą, prieš dešimtmetį, buvo perklota tilto kelio danga. Tilto remontą planuojama baigti iki šių metų rugsėjo 1 dienos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.