Automobilių reklamos, kurias rodys per žiūrimiausią JAV laidą

Kai už 30 sekundžių transliaciją reikia sumokėti 4 mln. JAV dolerių (apie 10,2 mln. litų), tai šį trumpą laiką norisi išnaudoti kuo geriau. Todėl populiariausio JAV sporto renginio, Nacionalinės futbolo lygos čempionato finalo „Super Bowl“ reklaminės pertraukėlės jau virtusios ne mažiau įdomiu reginiu už patį žaidimą.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Feb 2, 2014, 3:26 PM, atnaujinta Feb 16, 2018, 7:39 PM

„Super Bowl“ kaskart tampa žiūrimiausia metų televizijos programa, todėl garsiausios įmonės, tarp jų ir automobilių gamintojai ne tik nepagaili didžiulės sumos reklamos parodymui, bet ir sukuria specialų reklamos klipą.

Pats žaidimas įvyks sekmadienį vakare, bet automobilių gamintojai jau atskleidė, kokius reklaminius klipus per jį rodys.

Volkswagen“ savo reklamai pasitelkė stebuklus. Joje vaizduojama, kaip tėvas savo paauglei dukrai sako, kad kiekvieną kartą, kai „Volkswagen“ automobilis nuvažiuoja 100 tūkst. mylių, vokiečių inžinieriams išdygsta sparnai.

Vaizdas iš Drezdeno gamyklos įrodo „tiesą“ - inžinieriams iš tiesų išdygsta sparnai, tik jie sukelia daugiau problemų, nei naudos. O ironiškai mestelėjusi, kas jiems galėtų nutikti, kai automobilis nuvažiuoja 200 mylių, paauglė dar labiau apsunkina vokiečių gyvenimą.

Toyota“ prisistatė itin amerikietišku stiliumi. Visureigio „Highlander“ reklamoje pasirodė aktorius Terry Crewsas ir JAV itin populiarūs lėlių teatro „Muppets“ herojai.

Jaguarreklama persmelkta visiškai kitokia nuotaika. Džeimso Bondo stiliaus vaizdo įrašas persmelktas prabanga ir „blogiukų“ įvaizdžiu, o pabaigoje nuskamba naujasis „Jaguar“ šūkis „Good to be bad“ - „gera būti blogam“.

Tačiau „Jaguar“ nustelbė „Kia“ pasirinkimas. Korėjietiški automobiliai taip pat nusprendė prisistatyti kaip prabangos atstovai, o pagrindine reklamos tema pasirinko „Matricos“ filmų stilių. Nors paskutinė „Matricos“ dalis išėjo dar 2003, žiūrovai nepamiršo automobilių statytoju dirbusio Morfijaus (aktoriaus Lawrence Fishburne'o), kuris pasirodo ir šiame vaizdo klipe.

„Nessun Dorma“ ariją traukiantis Morfijus ir sproginėjantys gatvės žibintai atrodo kiek komiškai, bet „Kia“ ir siekė pašiepti standartinį prabangos suvokimą.

Hyundai“ reklama gerokai paprastesnė, bet kartu itin miela ir greičiausiai patiksianti plačiausiam žiūrovų ratui. Ji vaizduoja, kaip daugybę kartų tėvas išgelbsti sūnų nuo susižalojimu, o galiausiai, kai jau suaugusio sūnaus dėmesį atkreipia graži mergina, jį nuo avarijos išgelbsti automatiniai „Hyundai“ stabdžiai.

„Chevrolet“ reklama akivaizdžiai pritaikyta tiksliniam pirkėjų ratui – Amerikos ūkininkams. Galingas visureigis „Silverado“ čia vaizduojamas ne kaip automobilis, tinkamas vilioti merginoms, bet kiek kitaip romantiška transporto priemonė.

Vaizdo įraše galite peržiūrėti visas „Super Bowl“ reklamas vienu kartu. Kuri jums atrodo geriausia?

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.