Lietuvių šedevrai įveikė dar tris sportinius automobilius

Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Auksarankių perdaryti automobiliai nepaliko jokių vilčių standartiniams sportiniams modeliams.<br>Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (15)

lrytas.lt

Aug 15, 2015, 5:01 PM, atnaujinta Oct 20, 2017, 11:30 AM

Po patobulinto „Passat“ pergalės prieš „Ferrari“, nuvilnijusios per visą pasaulį, lietuviai nežada sustoti.

Penktą kartą Kačerginės „Nemuno žiede“ surengtose „Taikos dragai“ varžybose lietuvių meistrų patobulinti seni automobiliai metė iššūkį tokiems automobiliams kaip „Mercedes AMG GTS“, „Audi RS7“ ir „Porsche Targa GTS 4“.

Ir spėkite kas nutiko? Tai ko ir galėjome tikėtis – lietuvių auksarankių darbas nenuėjo veltui, vokiečių sportiniai automobiliai turėjo pripažinti pralaimėjimą tūkstantinės minios akivaizdoje.

„Taikos Dragai Top 5“ be gailesčio sudraskė vokiečių inžinierių garbę į gabalus. Buvo dar kartą įrodyta, kad mūsų taip lengvai nepaims net geriausi automobiliai. Prie „Ferrari“ galime įrašyti dar tris automobilius kurie pasirodo nėra pakankamai pajėgus varžytis su lietuvių bombomis“, – tvirtino renginio organizatoriai.

Nors renginys ir vėlavo, po parodomųjų važiavimų prasidėjo tikrasis gatvės „dragas“, kuriame susirinko per šešiasdešimt dalyvių, nuo „Zaporožiečio“ iki BMW X5.

Pavargusiems nuo greičio taip pat buvo ką veikti, greta dalyvių aikštelės vyko „Showoff“ paroda, kurioje ištobulinti iki smulkmenų automobiliai traukė žiūrovų akį.

Veiksmo netrūko iki pat sutemų. Neturėję savo automobilio, bet norėję pajausti startinį jaudulį galėjo išsinuomoti BMW automobilį ir pralėkti su juo, parodydami, kad ne tik galingas variklis gali suteikti malonumo.

O svečias iš Vilniaus su vienu greičiausiųjų BMW M5 visiems norintiems suteikė galimybę būti pavėžintiems su automobiliu turinčiu daugiau nei 560 arklio galių jėgainę.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: Lietuvos narystės NATO metinės – ar iššūkių daugiau?