Internautus įsiutino reklama su traiškomu klasikiniu „Porsche“

Modelis Gabriella Wilde prie daužomo 1979 m. „Porsche 911 SC“.<br>Stop kadras.
Modelis Gabriella Wilde prie daužomo 1979 m. „Porsche 911 SC“.<br>Stop kadras.
Modelis Gabriella Wilde sėdi ant bloko, suknežinusio 1979 m. „Porsche 911 SC“.<br>Instagram.com nuotr.
Modelis Gabriella Wilde sėdi ant bloko, suknežinusio 1979 m. „Porsche 911 SC“.<br>Instagram.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

lrytas.lt

Aug 31, 2015, 8:43 PM, atnaujinta Oct 18, 2017, 2:41 AM

Mada ir reklamos gamyba yra rimtas verslas. Tačiau klasikinių automobilių gerbėjai išsišokėliams neatleidžia.

Naujausioje savo kampanijoje suknežinę juodą 1979 m. „Porsche 911 SC“ Niujorko prekės ženklo „Rag & Bone“ rinkodaros specialistai kaip reikiant įsiutino automobilių entuziastus.

Reklamoje drabužius demonstruojantis modelis Gabriella Wilde lėtai eina nuo automobilio, o tuo metu ant „Porsche“ stogo krenta betoninis blokas. Pasigirsta didžiulis triukšmas, pakyla dulkės, o iš klasikinio „Porsche“ lieka tik metalo laužas.

Kampanijoje taip pat naudojami plakatai, kuriuose G.Wilde įamžinta sėdinti ant sportinį automobilį sutraiškiusio bloko.

Technikos entuziastai labai aiškiai išreiškė savo nuomonę apie tokį reklamos gamintojų sumanymą. „YouTube“ archyvuose patalpintas vaizdo siužetas šiuo surinko dešimteriopai daugiau neigiamų nei teigiamų įvertinimų.

Komentarų skyrelyje įsiplieskė aršios pastabos apie tai, kad sumaitotas „Porsche“ gerokai vertingesnis už „Rag & Bone“ drabužius, ir raginimai boikotuoti įmonės gaminius.

Kai kurie internautai netgi grasina pranešti apie netinkamą turinį ir prašyti šalinti vaizdo įrašą.

Kompanijos „Instagram“ paskyroje komentarai tokie pat griežti.

„Kaip klasikinio „Porsche“ sunaikinimas gali būti menas? Tikiuosi jūsų aprangos prekės ženklas dings ir prekybos“, – rašo vienas iš vartotojų.

Kampanijos kūrėjai teisinosi, kad buvo panaudotas tik automobilio kėbulas, kurį jiems neva pavyko įsigyti laužyne.

Tačiau toks komentaras entuziastų neįtikino. Vaizdo įraše aiškiai matyti salono detalės, be to, net ir be variklio puikios būklės „Porsche“ turi nemažą vertę. 1979 m. „Porsche 911“ modelių kaina rinkoje siekia mažiausiai 25 tūkst. eurų ir jie labai vertinami technikos mylėtojų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.