Apie automobilių markių įvairovę sekmadienį Kaune priminė jaunas „Maserati Quattroporte“ vairuotojas. Įveikdamas geležinkelio pervažą vaikinas nesuvaldė galingo 400 AG sedano ir nuvažiavęs nuo kelio trenkėsi į medį.
Eismo įvykio metu žuvo gale važiavęs vaikinas. Dar dvi keleivės ir vairuotojas buvo sužeisti.
Tos pačios dienos vakare į viešojo transporto stotelę Vilniuje įsirėžė nevaldomas 3 serijos BMW. Neblaivus vairuotojas posūkyje nesuvaldė automobilio. Stotelė buvo tuščia, todėl eismo įvykio metu niekas nebuvo sužeistas.
Visuomenėje vis dar girdimi spalio 18 dieną vykusios avarijos atgarsiai. Jaunas fotografas tuomet nesuvaldė galingo BMW M3 ir tiesiog suniokojo greta Vyriausybės rūmų esančią autobusų stotelę. Tuomet buvo sužeisti net aštuoni žmonės.
Iš areštinės išleistas įvykio kaltininkas Alfredas Ivanauskas vilniečių įtūžį mėgino malšinti atsiprašymais.
Kaip rodo Lietuvos kelių policijos tarnybos duomenys, pavojingiausi keliuose yra gerokai pigesni ir paprastesni automobiliai. Eismo įvykiuose sužeistų žmonių skaičius proporcingas markės populiarumui šalyje.
Todėl eismo įvykių suvestinės ir 2015 m. sausio 1 d. „Regitra“ bei „DataCenter“ skelbtų populiariausių markių sąrašų trejetukai visiškai sutampa. Daugiausiai žmonių buvo sužeista eismo įvykiuose, kuriuose dalyvavo „Volkswagen“, antroje vietoje seka „Audi“, o trečioje – „Opel“.
Vaizdas visiškai pasikeičia pasitelkiant santykinius rodiklius. Metų pradžioje šalyje buvo registruota maždaug 50 tūkst. BMW automobilių, taigi 100 tūkst. šios markės modelių tenka daugiau nei 340 sužeistųjų, o tai absoliučiai blogiausias rezultatas.