Nors policininkai rekomendavo vairuotojui pavažiuoti šiek tiek toliau ir tuomet imtis keisti ratą, Lino vardu prisistatęs vaikinas nusprendė, kad tai būtų pernelyg pavojinga ir darbo ėmėsi ten pat, kur buvo sustabdytas.
Nepajuto, kad ratas tuščias
Jis pasakojo, kad po paskutinio sustojimo spėjo nuvažiuoti maždaug du kilometrus, tačiau nepastebėjo, kad padanga tuščia, kol to neparodė pareigūnai.
„Automobilis didelis, tai ir nesijaučia. Jei būtų nuleistas priekinis ratas pastebėčiau, o dabar visai nieko nejutau“, – sakė jis.
Vairuotojas ryžtingai ėmėsi darbo ir nors akivaizdžiai tam buvo nepasiruošęs – neturėjo netgi paprasčiausių pirštinių, su užduotimi galiausiai susidorojo. Tik tiek pašalo ir susipurvino rankas, kurias tuojau pat nusivalė vienkartinėmis servetėlėmis.
Sidabro spalvos automobilis išsiskyrė ir originaliais numeriais – „JAG 111“. Visai neseniai kiekvienam klientui „Regitros“ siūlytą raidžių derinį „Jaguar“ savininkai labai pamėgo.
Toks, kokį mėgsta lietuviai
Su keltuvu ir raktu ketvirtadienio naktį padirbėjęs vaikinas vairavo Lietuvoje bene populiariausią naujos kartos XJ modelio modifikaciją su 274 AG galią ir 600 Nm sukimo momentą išvystančiu 3,0 l V6 dyzeliniu varikliu.
Dėl gausiai panaudotų aliuminio lydinių gigantišką 5,1 m ilgio kėbulą turintis sedanas sveria mažiau nei 1,8 tonos.
Naudotų automobilių rinkoje tokio modelio vertė siekia 29 tūkst. eurų. Už naują analogiškos komplektacijos „Jaguar XJ“ tektų sumokėti apie 74 tūkst. eurų.
Panašu, kad sudėtingos oro sąlygos bent trumpam prablaivė sostinės vairuotojus. Naktinio reido metu tik „Audi A4“ vairuotojui buvo nustatyta 0,36 promilės alkoholio koncentracija kraujyje.
Tačiau jis turėjo didesnį nei dvejų metų stažą, taigi baudžiamas nebus.