Pirmąjį šios įspūdingos mašinos prototipą „Omsktransmash“ inžinieriai sukonstravo dar 2012 m. Po metų ji jau buvo pristatyta rusų ginklų gamintojų parodoje. Tačiau tarnybai galutinai buvo parengta tik praėjusiais metais.
Specialiąja gaisrų gesinimo mašina paties gamintojo vadinama vikšrinė transporto priemonė skirta ginklų arsenalų, sprogmenų ir sprogiųjų medžiagų priežiūrai.
Taip pat jos paskirtis yra praskinti kelią link gaisro židinio ekstremaliųjų situacijų atveju arba padaryti papildomas proskynas, kurios leistų sustabdyti ugnies plitimą miške.
O ši gaisrinė mašina su šiomis užduotimis susidoroti tikrai gali, mat yra sukonstruota panaudojant T-72 ir T-80 tankų mazgus.
Kaip skelbia patys Omsko gamyklos atstovai, mašinos kabina padengta tokiais storais šarvais, kad įgulai bus nebaisi jokia išorinė grėsmė.
Šis gaisrinės mašinos ir tanko hibridas sveria apie 60 t, o jo ekipažą sudarys trys žmonės.
Likusį maždaug 25 kubinių metrų tūrį gigantiškame kėbule užima vandens ir specialių gesinimo medžiagų atsargos. Jų padavimo srovė tokia stipri, kad galia pasiekti ir už 100 m degantį objektą.
Su pilnais bakais jis gali važiuoti ne didesniu kaip 40 km/val. greičiu, tačiau degalų užtenka įveikti mažiausiai 250 km atstumą.