Naujos problemos su V. Putino limuzinu: varikliui trūksta galios

Aukščiausiems šalies pareigūnams skirtų automobilių projektą „Kortež“ plėtojantis Maskvoje įsikūręs centrinis automobilių ir jų variklių tyrimų institutas („Nami“) oficialiai pristatė su „Porsche“ inžinierių pagalba sukonstruotą variklį.

Centrinis mokslinis automobilių ir jų variklių tyrimų institutas iš „Porsche“ gavo gerą donorą, tačiau kol kas sunkiai su juo tvarkosi.<br>„Instagram“ nuotr.
Centrinis mokslinis automobilių ir jų variklių tyrimų institutas iš „Porsche“ gavo gerą donorą, tačiau kol kas sunkiai su juo tvarkosi.<br>„Instagram“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2016-08-26 11:31, atnaujinta 2017-05-14 20:57

Oficialiai agregatas įvardinamas kaip „benzininis variklis aukštos klasės automobiliams“, taigi galima spręsti, kad būtent ši jėgainė bus montuojama į būsimą Vladimiro Putino limuziną.

Instituto mokslininkams dar teks padirbėti ties šiuo varikliu, mat maksimali jo išvystoma galia neatitinka 2014 metais parengtų techninių reikalavimų.

Pagal juos prezidento limuzinui skirto motoro galia turi siekti mažiausiai 800 AG, tačiau kol kas jis išspaudžia tik 630 AG.

Kiek geresnė situacija su sukimo momentu. Šiuo metu jis siekia 1000 Nm, tačiau gali būti padidintas iki 1470 Nm.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.