Vilkiko vairuotojas Linas atskleidė nepagražintą savo gyvenimą

Linas – vienas iš geriausių vairuotojų Lietuvoje.<br>Gamintojo nuotr.
Linas – vienas iš geriausių vairuotojų Lietuvoje.<br>Gamintojo nuotr.
Linas – vienas iš geriausių vairuotojų Lietuvoje.<br>Gamintojo nuotr.
Linas – vienas iš geriausių vairuotojų Lietuvoje.<br>Gamintojo nuotr.
Linas – vienas iš geriausių vairuotojų Lietuvoje.<br>Gamintojo nuotr.
Linas – vienas iš geriausių vairuotojų Lietuvoje.<br>Gamintojo nuotr.
Linas – vienas iš geriausių vairuotojų Lietuvoje.<br>Gamintojo nuotr.
Linas – vienas iš geriausių vairuotojų Lietuvoje.<br>Gamintojo nuotr.
Linas – vienas iš geriausių vairuotojų Lietuvoje.<br>Gamintojo nuotr.
Linas – vienas iš geriausių vairuotojų Lietuvoje.<br>Gamintojo nuotr.
Linas – vienas iš geriausių vairuotojų Lietuvoje.<br>Gamintojo nuotr.
Linas – vienas iš geriausių vairuotojų Lietuvoje.<br>Gamintojo nuotr.
Linas – vienas iš geriausių vairuotojų Lietuvoje.<br>Gamintojo nuotr.
Linas – vienas iš geriausių vairuotojų Lietuvoje.<br>Gamintojo nuotr.
Linas – vienas iš geriausių vairuotojų Lietuvoje.<br>Gamintojo nuotr.
Linas – vienas iš geriausių vairuotojų Lietuvoje.<br>Gamintojo nuotr.
Linas – vienas iš geriausių vairuotojų Lietuvoje.<br>Gamintojo nuotr.
Linas – vienas iš geriausių vairuotojų Lietuvoje.<br>Gamintojo nuotr.
Linas – vienas iš geriausių vairuotojų Lietuvoje.<br>Gamintojo nuotr.
Linas – vienas iš geriausių vairuotojų Lietuvoje.<br>Gamintojo nuotr.
Linas – vienas iš geriausių vairuotojų Lietuvoje.<br>Gamintojo nuotr.
Linas – vienas iš geriausių vairuotojų Lietuvoje.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (11)

Lrytas.lt

Nov 3, 2016, 5:40 PM, atnaujinta May 9, 2017, 4:29 PM

Ketvirtadienį startavo naujas serialas, kuriame iš arti parodomas tolimųjų reisų vairuotojo gyvenimas.

Septynių dienų kelionė maršrutu Lietuva – Austrija – Lietuva ir įprasta užduotis vairuotojui – pristatyti krovinius užsakovams, sunaudojant kuo mažiau degalų.

Naujojo „Volvo Trucks Lietuva“ pristatomo serialo „Reisas“ serijose žiūrovai galės išvysti realiomis transporto įmonės „LMH Baltic“ darbo sąlygomis nufilmuotą kasdienį profesionalaus tolimųjų reisų vairuotojo darbą ir gyvenimą kelyje.

Seriale prie „Volvo FH“ vairo sėdo didelę darbo patirtį turintis „LMH Baltic“ vairuotojas Linas Savukynas, sutikęs priimti iššūkį nugabenti krovinius ekonomiškai ir laiku. Penkiose serijose bus atskleidžiamas kasdienis tolimųjų reisų vairuotojų gyvenimas.

„Esame nedidelė transporto įmonė, ir mums itin svarbu efektyviai pristatyti krovinius. Todėl nedvejodami sutikome dalyvauti pasiūlytame eksperimente ir tikromis mūsų darbo sąlygomis išbandyti naujausią „Volvo“ vilkiką ir jo jėgos agregatų efektyvumą“, – sako Vilniuje įsikūrusios „LMH Baltic“ įkūrėjas Egidijus Kairys.

L.Savukynas liepos pabaigoje su daugiau nei 18 t kroviniu pakrautu „Volvo FH“ sąstatu leidosi į eilinę savo savaitės trukmės kelionę iš Lietuvos į Austriją ir atgal.

Vairuodamas 500 AG vilkiką su automatizuota „I-Shift“ pavarų dėže, Linas pakeliui iškraudamas ir pakraudamas dalinius krovinius įveikė beveik 3500 km.

„Manau, kad serialas daugiau nei 80 proc. atskleidė mano darbo kasdienybę – atstumus, kuriuos turime įveikti, poilsio valandėles ar pokalbius su Lietuvoje likusia šeima. Nors kelionė buvo įprasta, tačiau darbas, stebint filmavimo komandai, buvo įdomi ir nauja patirtis.

Reikėjo daugiau nei paros, kad priprasčiau prie operatorių. Tikiu, jog mums pavyko įamžinti tikrą kasdienių kelionių ir darbo eigos atmosferą“, – patirtimi dalinasi L. Savukynas.

Seriale galima susipažinti su tolimųjų reisų kasdienybe – vairuotojo bendravimu su transporto vadybininkais, pakrovimo darbais, laisvalaikiu ir nakvynėmis stovėjimo aikštelėse.

Eksperimento tikslumą užtikrina „Dynafleet“ informacinė transporto sistema, kuria „Volvo Trucks Lietuva“ vairuotojų instruktorius stebi Lino važiavimą ir pateikia savo įžvalgas bei komentarus apie degalų sąnaudas.

„Sunkvežimis yra vienas svarbiausių kiekvienos transporto įmonės darbo įrankių, užtikrinančių veiklos efektyvumą ir patogų gyvenimą vairuotojui, o „Volvo FH“ modelis dėl atnaujinto variklio ir aerodinaminių patobulinimų leidžia gabenimų užduotis atlikti dar našiau ir ekonomiškiau.

Šiuo eksperimentu, kurį įgyvendinome kartu su Lietuvos transporto įmone realiomis jos darbo sąlygomis, siekėme pamatyti, kiek naujausias variklis gali būti taupesnis už ankstesnės kartos. Rezultatas bus atskleistas naujame seriale“, – teigia „Volvo Trucks Lietuva“ pardavimo direktorius Marius Lukošius.

Kaip pastebi M. Lukošius, važiavimo savybės, darbo našumas ir mažos degalų sąnaudos yra ypatingai svarbūs vežėjams. Ekspertų skaičiavimais, daugeliui transporto bendrovių sąskaitos už degalus sudaro daugiau nei trečdalį visų jų išlaidų. Su naujos kartos varikliu buvo žengtas dar vienas žingsnis į energetiškai efektyvesnio transporto ateitį.

Ar pavyks Linui įveikti iššūkį, bus galima pamatyti penkių dalių seriale „Reisas“. Pirmąją seriją galite pamatyti žemiau (Lino istorija prasideda nuo 1:54 min.)

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.