Automobilį itin originaliai parduoti sumanęs kaunietis tapo interneto sensacija

Ką daryti, jei norite parduoti automobilį? Populiariausias būdas - patalpinti skelbimą internetiniame puslapyje. 

 Nerijus originaliai pristatė savo parduodamą automobilį.<br> Ekrano nuotr.
 Nerijus originaliai pristatė savo parduodamą automobilį.<br> Ekrano nuotr.
 Nerijus originaliai pristatė savo parduodamą automobilį.<br> Ekrano nuotr.
 Nerijus originaliai pristatė savo parduodamą automobilį.<br> Ekrano nuotr.
 Nerijus originaliai pristatė savo parduodamą automobilį.<br> Ekrano nuotr.
 Nerijus originaliai pristatė savo parduodamą automobilį.<br> Ekrano nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

2017-08-25 12:21, atnaujinta 2017-08-25 12:33

Arba galima paimti pavyzdį iš kauniečio Nerijaus. Vyras nufilmavo atvirą ir smagų vaizdo įrašą apie savo parduodamą "Toyota Verso", kuris sužavėjo daugybę vairuotojų. 

Privalumai supermamytėms

"Nuotraukytė dėmesiui atkreipti", - populiarią internetinių skelbimų klišę jis panaudojo pačioje vaizdo įrašo pradžioje, prieš telefono kamerą parodęs dailios merginos nuotrauką.

Pasisveikinęs su feisbuko lankytojais Nerijus atvirai atskleidė tikslinę šio automobilio pirkėjų auditoriją ir iš karto pademonstravo pirmąjį mašinos privalumą, beraktę atrakinimo sistemą.

"Skirtas supermamoms, kurios su pilnomis tašių rankomis eina, spaudžia mygtukus ir atsirakina, kai viskas kišenėse", - pasakojo jis.

Vyras nufilmavo ir automobilio kėbulo kodą, "dar didesniems hakeriams" pasiūlė paskolinti dažų storio matavimo prietaisą.

Ne mažiau išradingai kaunietis apibūdino ir kitus automobilio privalumus, kaip, pavyzdžiui, dvi daiktadėžes, iš kurių viena esą skirta sauskelnėms, o kita, šaldoma - "vyrui, šį tą atsivėsinti karštą vasaros dieną". 

Pasirinko kitokį būdą

Visame skelbime vyras nė karto nepaminėjo automobilio variklio, tik tiek, kad tai "dyzelis". Nors jų "Toyota Verso" gali būti trys skirtingi variantai, Nerijus tikslios galios neatskleidė, kitų skelbimuose įprastų konkrečių techninių duomenų taip pat neminėjo. 

"Išvardinau, kas prakiškai svarbu", - neslėpė Nerijus. Jis tvirtino nenorėjęs įdėti tokio skelbimo, kaip visi. Be to, automobilį nori parduoti greitai, nes šeima po savaitės ruošiasi išvykti į užsienį.

"Norėjosi, kad būtų greitesnis efektas. Tuose portaluose, kai įdedi, skelbimas pranyksta tarp kitų ir gali pardavinėti savaitę, mėnesį ar dar ilgiau", - tvirtino vyras.

Per parą nuo vaizdo įrašo paskelbimo jis dar nebuvo radęs beveik 9 tūkst. kainuojančiam 2010-ųjų "Verso" pirkėjo, bet vylėsi, kad aukščiausios komplektacijos automobilis netrukus ras naują šeimininką.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.