LeBronas Jamesas nusifilmavo unikalioje reklamoje – kiti gamintojai to rodyti nedrįso

Su automobilių gamintojais bendradarbiaujanti kompanija „Intel“ parengė pirmąją pasaulyje autonominės transporto priemonės reklamą.

LeBronas Jamesas tapo pirmosios autonominio automobilio reklamos veidu. <br>Ekrano nuotr.
LeBronas Jamesas tapo pirmosios autonominio automobilio reklamos veidu. <br>Ekrano nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Oct 21, 2017, 10:14 PM

Svarbiausiu jos veikėjų tapo NBA krepšininkas LeBronas Jamesas.

Tai reikšmingas žingsnis autonominių automobilių istorijoje, kadangi iki šiol autonominio automobilio nesiryžo reklamuoti jokia kompanija.

„Uber“ ir „Google“ taip pat intensyviai dirba su šiomis technologijomis ir pradėjo bandymus miestuose, tačiau jų rinkodaros specialistai populiarindami būsimą produktą kol kas apsiriboja „YouTube“ vaizdo archyvais ir populiariais tinklaraščiais.

Tokį atsargumą greičiausiai lėmė automobilių gamintojų nesėkmės.

„Mercedes-Benz“ teko atšaukti E klasės modelio reklamą po to, kai ji buvo sukritikuota kaip klaidinanti vartotojus.

„Tesla“ apskritai nereklamuoja savo automobilių, tačiau kompanijai teko imtis ir papildomų žingsnių – iš savo svetainių pašalinti prekės ženklais apipintus autonominių technologijų aprašymus.

Tai buvo padaryta po to, kai kompanija sulaukė pranešimų apie tai, kad vairuotojai piktnaudžiauja šios sistemos galimybėmis.

Kitaip nei „Tesla“ ar „Mercedes-Benz“, „Intel“ iš tiesų nėra tiesioginis produkto pardavėjas, todėl kompanija gali leisti sau eksperimentuoti su reklamomis.

Vaizdo siužeto idėja paprasta – L. Jamesas tiesiog įsitaiso ant galinės autonominio automobilio sėdynės ir nustebęs žiūri, kaip jis važiuoja be vairuotojo. Galiausiai apsipratęs jis pareiškia, kad nori pasilikti mašiną.

Sprendžiant pagal trumpo reklaminio klipo idėją, kompanijos jau dabar bando spręsti vieną didžiausių iššūkių – tam, kad technologija išpopuliarėtų, vartotojai turi ja pasitikėti.

Tai bus pirmoji reklama, kurioje visiems bus rodomas autonominis automobilis. Kaip praneša „The Verge“ visa rinkodaros kampanija startuos prieš NBA sezono atidarymą, spalio 17 dieną.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: ar yra galimybių, kad įvyks pilietybės referendumas?