Pareigūnai stebėjo Amalių pervažą, kuri yra viena pavojingiausių Kaune ir išsiskiria itin dideliu transporto priemonių srautu. Tiesiant europinės vežės geležinkelio liniją „Rail Baltica“ ši pervaža bus rekonstruota.
Nei automobilių vairuotojai, nei pėstieji šįkart pareigūnams rūpesčių nekėlė ir atidžiai stebėjo šviesoforų signalus.
2018 metais policijos pareigūnai išaiškino beveik 400 vairuotojų padarytų Kelių eismo taisyklių pažeidimų geležinkelio pervažose. Dažniausia tai būna kelio ženklų arba šviesoforo signalų nepaisymas.
„Vieta, kur susikerta geležinkelio ir automobilių keliais riedantis transportas, taip pat aktyvus dviračių ir pėsčiųjų eismas, reikalauja ypatingo visų eismo dalyvių atidumo ir drausmės“, – kalbėjo Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas Vytautas Grašys.
„Lietuvos geležinkelių“ Prevencijos departamento direktorius Rolandas Šlepetys atkreipė dėmesį, jog tik 45 proc. eismo dalyvių pervažose elgiasi saugiai, o problemą spręsti ketinama tiek gerinant infrastruktūrą, tiek šviečiamosiomis priemonėmis.
„Turime aiškų tikslą – nulis žuvusių žmonių geležinkelio keliuose iki 2020 metų“, – sakė Rolandas Šlepetys.
„Lietuvos geležinkeliai“ taip pat bendradarbiauja su vairuotojų rengimo mokyklomis, mašinistų rengimo centrais, mokyklose jauniesiems eismo dalyviams organizuojamos saugaus eismo pamokos.
Saugaus eismo pervažose akcijos sausį dar bus rengiamos Jonavoje, Mažeikiuose, Radviliškyje ir Gustonyse.