Dar vienas valstietis pasekė R. Karbauskio pavyzdžiu – įsigijo prabangiausią BMW visureigį

Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos narys Aurimas Gaidžiūnas pasekė pirmininko Ramūno Karbauskio pavyzdžiu ir įsigijo itin prabangų visureigį. Seimo narys neseniai persėdo į 95 tūkst. eurų kainuojantį BMW X7.

 BMW X7 buvo didelė Seimo nario Aurimo Gaidžiūno svajonė. <br> Asmeninio archyvo ir J. Stacevičiaus nuotr.
 BMW X7 buvo didelė Seimo nario Aurimo Gaidžiūno svajonė. <br> Asmeninio archyvo ir J. Stacevičiaus nuotr.
 BMW X7 buvo didelė Seimo nario Aurimo Gaidžiūno svajonė. <br> Asmeninio archyvo ir J. Stacevičiaus nuotr.
 BMW X7 buvo didelė Seimo nario Aurimo Gaidžiūno svajonė. <br> Asmeninio archyvo ir J. Stacevičiaus nuotr.
 Aurimo Gaidžiūno asmeninis BMW X7.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Aurimo Gaidžiūno asmeninis BMW X7.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Aurimo Gaidžiūno asmeninis BMW X7.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Aurimo Gaidžiūno asmeninis BMW X7.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
 BMW X7.<br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (73)

Lrytas.lt

Aug 1, 2019, 5:15 PM, atnaujinta Aug 2, 2019, 9:15 AM

A.Gaidžiūnas nenorėjo sutikti, kad naujasis jo automobilis yra prabangus, nors tai didžiausias ir prašmatniausias Vokietijos gamintojo visureigis. 

Netgi oficialiame BMW tinklalapyje skelbiama, kad X7 – aukščiausias prabangos lygis. Politiko vertinimu, tai paprasčiausias automobilis.  

„Nematau čia didelės prabangos, mat net kaimynai sakė, kad čia ne Seimo nario automobilis“, – juokėsi jis. 

Laukė dvejus metus

Visureigį A.Gaidžiūnas rinkosi pirmiausia atsižvelgdamas į saugumą. Taip pat jam patiko nedidelės degalų sąnaudos, išraiškingas dizainas ir patraukli kaina.

Anot pašnekovo, svarbus ir patogumas – įlipant į tokį automobilį nemenko stoto vyrui netenka daužyti galvos į stogą ar statramstį. 

Politikas svarstė ir kitus variantus. Rinkosi tarp „Volvo XC90“, „Mercedes-Benz GLS“, „Range Rover“ ir „Porsche Cayenne“. 

Brangiausias pagal norimą komplektaciją buvo „Range Rover“ – 120 tūkst. eurų, tačiau ir kitų kainos buvo panašios. 

Seimo narys pasakojo, kad prieš tai penkerius metus važinėjo BMW X6. Buvo patenkintas ir automobiliu, ir gamintojo atstovų darbu. 

A.Gaidžiūnas prisipažino, kad net dvejus metus laukė, kol pasirodys naujasis X7. Visą tą laiką vyras domėjosi šiuo modeliu, rinko apie jį informaciją.  

Kai pasklido informacija, esą visureigio kaina sieks 150 tūkst. eurų, pagalvojo, kad teks šios minties atsisakyti, – tiek daug mokėti nenorėjo. 

Kai galiausiai gamintojui pradėjo priimti užsakymus ir paaiškėjo tikroji kaina, A.Gaidžiūnas susigundė.  

Vos keturi visoje šalyje

Politikas lankėsi ir automobilio pristatyme, kuris buvo surengtas Vilniuje. 

„Pagal kainą, komplektaciją ir pagaminimo kokybę šis variantas buvo pats geriausias“, – sakė pašnekovas.

Sumokėjęs avansą A.Gaidžiūnas pusę metų laukė, kol bus pristatytas JAV pagamintas automobilis. Anot politiko, tai buvo svajonė, todėl ir pasirinko šį modelį, o ne kitą. 

Atstovybė taip pat pasiūlė labai gerą kainą. 

A.Gaidžiūno žiniomis, lietuviai iš viso užsakė apie 20 naujųjų X7 visureigių. Atsiimdamas automobilį birželio mėnesį jis buvo vos ketvirtas žmogus šalyje, jau gavęs mašiną. 

Dar tris visureigius yra registravusios pačios atstovybės bandomiesiems važiavimams. 

95 tūkst. kainavęs automobilis pirktas pagal išperkamosios nuomos sutartį penkeriems metams paties politiko vardu. Sutartyje taip pat įrašyta galimybė po dvejų metų jį parduoti.

A.Gaidžiūnas visureigiu jau nuvažiavo 5 tūkst. kilometrų ir kol kas yra labai patenkintas.

Svarbu, kiek naudoja degalų

Politikas pasirinko kukliausią 3 litrų darbinio tūrio dyzelinį variklį, išvystantį 265 AG galią. 

„Galingesnio nereikia – atimtų teises. Tokį pat variklį turėjo ir X6 modelis, šitas gal tik šiek tiek galingesnis“, – komentavo A.Gaidžiūnas. 

Prieš įsigydamas naują visureigį jis dairėsi tokio ir JAV aukcionuose. Buvo nusižiūrėjęs daužtą nuvažiavusį vos 200 mylių (320 kilometrų), tačiau nepirko dėl benzininio variklio. 

Politikas sakė, kad priklausomai nuo vairavimo vidutinės degalų sąnaudos siekia 8–9 l/100 km. Jo vertinimu, benzininio variklio sąnaudos būtų mažiausiai 15 l/100 km.

3 litrų dyzelinis variklis atitinka „Euro 6“ standartą. 

Anglies dvideginio emisija siekia 178 g/km, todėl pagal dabartinį Aplinkos ministerijos planą A.Gaidžiūnui per metus tektų mokėti 44 eurų dydžio taršos mokestį.

„Jeigu bus priimtas toks įstatymas, aš tikrai nesipriešinsiu ir sumokėsiu tuos 50 eurų“, – sakė politikas.

Numeryje – mėgstamas skaičius

X7 visureigis turi net septynias sėdimąsias vietas. Politikas sakė, kad jau teko vežioti keleivius ir buvo labai patogu – įlipant ar išlipant sėdynės atlenkiamos elektra.  

A.Gaidžiūnui labai patiko ir tai, kad šio automobilio bazinis komplekttas tikrai gausus įrangos. 

Visureigio kėbulo ilgis – 5151 milimetras, tačiau stovėjimo aikštelėje gelbėja tai, kad galiniai ratai taip pat šiek tiek pasisuka. 

Politiko mėgstamas skaičius – 7. Tokiu numeriu pažymėtus marškinėlius vilki krepšinį žaidžiantis jo sūnus, todėl neatsitiktinai šis skaitmuo ir ant automobilio. 

A.Gaidžiūno žmona Danė vairuoja BMW 420, kurį nenaują nupirko dar 2017-aisiais. Tuomet už automobilį sumokėjo 21 tūkst. eurų. 

Vyriausiosios tarnybinės etikos komisijos tinklalapyje skelbiamoje A.Gaidžiūno privačių interesų deklaracijoje įrašyta, kad jis yra įmonės „Auridana“ vadovas. 

Pašnekovas patikino, kad tai pasenusi ir netiksli informacija. 

„Esu įmonės savininkas, bet ne vadovas. 2016 metais priimdamas Seimo nario priesaiką jau nevadovavau įmonei, tą daro žmona“, – tvirtino pašnekovas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.