Svarbi naujovė vairuotojams: gali patys nustatyti, kokią išmoką gaus po avarijos

„Lietuvos draudimas“ įdiegė ir pradėjo naudoti programinę įrangą, leidžiančią klientams patiems, nelaukiant draudimo eksperto apžiūros ir nenuvykus į autoservisą apskaičiuoti ir išsimokėti žalą. Nuo liepos veikiančia programėle jau pasinaudojo keli šimtai į eismo įvykius patekusių vairuotojų. 

Patirtą žalą vairuotojai gali paskaičiuoti patys keliais paspaudimais išmaniajame telefone.<br> V. Skaraičio nuotr.
Patirtą žalą vairuotojai gali paskaičiuoti patys keliais paspaudimais išmaniajame telefone.<br> V. Skaraičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Oct 7, 2019, 6:43 PM, atnaujinta Oct 7, 2019, 6:43 PM

Patys apskaičiuoti patirtą žalą vos keliais paspaudimais išmaniajame telefone, nevažiuojant nei į draudimą, nei į servisą, gali tie klientai, kurie nukentėjo nedideliuose techniniuose eimo įvykiuose. 

Tokiu būdu klientams jau išmokėta daugiau nei 20 tūkstančių eurų. Žalų ekspertų vertinimu, ateityje taip reguliuoti žalas galės iki 30 proc. į avarijas patenkančių klientų.

Tinka ne visais atvejais

Tokiu paprastu būdu apskaičiuoti ir išmokėti žalą patogiausia naudotis, kai automobiliui sugadintos ne daugiau nei trys kėbulo detalės, didesnių sugadinimų atvejais jau reikalinga patyrusio draudimo bendrovės darbuotojo pagalba. 

Programėlė veikia bet kuriame išmaniajame telefone.

„Paaiškėjo, kad įrankiu dažniau naudojasi senesnių automobilių vairuotojai, taip pat jį mielai išbando smulkaus verslo įmonės, turinčius senesnius automobilių parkus. 

Miesto ar regiono teritorija, kurioje gyvena klientas įtakos šio įrankio naudojimui neturi. Atokesnių vietovių gyventojams tai sukuria papildomų naudų – sutaupo daug laiko, nes nebereikia vykti į apžiūrą keliasdešimt kilometrų. 

Dažniausiai inovaciją išbando 25–40 metų amžiaus vyrai, moterys kol kas šią naujovę priima atsargiau“, – pasakoja „Lietuvos draudimo“ žalų departamento direktorius Artūras Juodeikis. 

Statistika rodo, kad visiška techninio autoįvykio klasika – pažeistas buferis ir sparnas. 

Tokiais atvejais paskambinus į draudimo bendrovę registruoti žalą, kliento klausiama, ar jis nori remontuoti automobilį servise, ar išmokos grynais. 

Jei klientas pasirenka išmoką grynais – jam atsiunčiama internetinė nuoroda į programėlę.

Čia patariama, kaip užfiksuoti sugadinimus ir automatiškai apskaičiuojama patirta žala, pagal kliento nurodytas sugadintas ar sunaikintas dalis bei sugadinimo pobūdį. 

Turi sutikti su siūloma suma

Jei klientas su pateikta suma sutinka – jam tereikia paspausti mygtuką ir pinigai iškeliauja į jo sąskaitą. 

Šis automatinis žalos apskaičiavimo sprendimas yra paremtas „Audatex“ programa – viena populiariausių transporto žalų skaičiavimo programų visame pasaulyje, kuri yra susieta su detalių kainomis bei servisų darbo įkainiais, kitais žalos įvertinimui ir apskaičiavimui reikalingais duomenimis.   

„Automatizuotos programos yra patogesnės ir taupo laiką klientui – jam nereikia niekur važiuoti, apžiūra atliekama jo paties namo kieme ar gatvėje, jam patogiu laiku. 

Antra, tai ypač patogu atokesnėse vietovėse gyvenantiems mūsų klientams, kurie dėl apžiūros turėdavo vykti į artimiausią miestelį. 

Trečia, tokiu būdu žalų ekspertų darbą darome efektyvesnį ir jie gali daugiau dėmesio skirti sudėtingų bylų tyrimui“, – inovacijos privalumus vardija A. Juodeikis.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.