Nieko panašaus, kadangi taršos registracijos mokestis ne tik apsunkina galimybę parduoti seną transporto priemonę, bet ir atbaido pirkėjus, dėl to jų savininkai ją eksploatuos iki jos grabo lentos. Tad šio mokesčio nepalaikysiu.
Kalbant apie automobilių taršos mokestį, ypač diskutuotina dėl mokestinio kriterijaus pasirinkimo. Nors transporto priemonės ir yra skirstomos pagal CO2 emisiją, visgi tai nėra ir negali būti vienintelis apmokestinimo kriterijus.
Natūralu, kad didesnio tūrio varikliams reikalingas ir didesnis oro kiekis kurui sudegti, dėl to automatiškai į aplinką yra išmetamas ir didesnis anglies dvideginio kiekis.
Tačiau pažymėtina, kad į aplinką kartu su CO2 yra išmetamos ir kietosios dalelės, kurios ypač kenkia oro kokybei ir aplinkai.
Ir šiuo atveju būtina paminėti, kad net ir didelių tūrių variklių naujesnės transporto priemonės dėl savo modernių techninių sprendimų aplinką teršia, t. y. kietųjų dalelių išmeta gerokai mažiau už senus mažo tūrio variklių automobilius, kurių anglies dvideginio emisija gali būti bene dvigubai mažesnė.