Savanorių, Taikos, Pramonės ir Karaliaus Mindaugo prospektai, Raudondvario plentas ir Pilies žiedas – vietovės, kuriose susidarydavo didžiausios spūstys darbo dienomis, 7-9 bei 16-18 valandomis.
Maždaug metus vairuotojai kenčia Islandijos plente, kuris yra kelio Vilnius-Klaipėda dalis, taip pat jungiasi su keliu „Via Baltica“.
Pernai prasidėjo šios svarbiausios šalyje transporto arterijos rekonstrukcija. Net po nedidelio transporto priemonių susidūrimo susidarydavo įspūdingo ilgio spūstys, kuriose vairuotojams tekdavo laukti kelias valandas.
„Spūsčių Kauno gatvėse visiškai neliko, eismo įvykių skaičius patarosiomis dienomis sumažėjo perpus“, – naujienų portalui lrytas.lt sakė Kauno kelių policijos valdybos viršininkas Vigintas Lukošius.
Pasak jo, didžiausias transporto srautas išliko tose meisto vietose, kur daugiausia automobilių rikiuodavosi ir įprastomis miesto gyvenimo sąlygomis. Didesnis sujudimas juntamas prekybos centrų, degalinių prieigose.
Nepaisant šių aplinkybių kelių policijos pareigūnams iššūkių nesumažėjo.
„Nors nelaimių sumažėjo perpus, tenka mokytis registruoti eismo įvykius nekontaktuojant su jo dalyviais arba išlaikant kuo mažesnį kontaktą“, – kalbėjo V.Lukošius.
Užfiksuotų kelių eismo taisyklių pažeidimų taip pat gerokai nesumažėjo, tačiau pareigūnai nepraranda budrumo – vadinamųjų „trikojų“ greičio matuoklių jie neužrakino sandėlyje.
„Vairuotojai neatsisako ir blogo įpročio sėsti prie automobilio vairo apspangus nuo alkoholio. Vien savaitgalį nustatėme 11 tokių vairuotojų“, – kalbėjo V.Lukošius.
Jaunam BMW vairuotojui, kurį pareigūnai praėjusį sekmadienį sustabdė Kauno rajone, nustatytas sunkus girtumo laipsnis.