Ypač prastu oru Kelių policijos surengtas reidas prie įvažiavimo į sostinę vairuotojų nenustebino. Iki sutemų pareigūnai patikrino apie 400 vairuotojų. Tik porai teko papildomai tikrintis blaivumą alkotesteriu, tačiau abu numatytos keturių dešimtųjų promilės leistinos alkoholio koncentracijos kraujyje neviršijo.
„Yra tam tikros dienos, ypač po švenčių arba po ilgųjų savaitgalių, kai sulaikome daugiau neblaivių vairuotojų. Reidus rengiame išanalizavę avaringiausias vietas. Šiais metais daugiau dėmesio skirsime poilsio ir pasilinksminimo vietoms, iš kurių vairuotojai dažnai važiuoja apsvaigę“, – kalbėjo Vilniaus kelių policijos Pirmojo skyriaus vyriausiasis specialistas Donatas Mankauskas.
Labiausiai sklandų eismą trikdo chuliganiškai vairuojantys ir saugų greitį viršijantys vairuotojai. Bet pamažu auganti eismo dalyvių kultūra mažina ir avarijų.
„Avaringumo rodikliai tikrai mažėja. Galime pasidžiaugti, kad Vilniaus apskrityje pernai buvo 25 proc. mažiau žuvusių eismo nelaimėse, tai yra ženklus gerėjimas. Turime ir mažiau sužeistų ir pačių avarijų, lyginant su 2021 m.“, – vardijo D.Mankauskas.
Pernai avarijose žuvo beveik pusantro šimto žmonių, tai – 27 mažiau nei užpernai.
Eismo specialistai teigia, kad daugelio mirtinų avarijų priežastis yra dėmesio blaškymas, jį atitraukiant nuo kelio. Todėl kelių policija reikalauja, kad vairuodami žmonės nesinaudotų telefonu.