Tikras „sezono atidarymas“: Belmonto kalvas kauniečiai išarė motociklų ratais

Koks geriausias būdas visuomenei pristatyti elektrinius motociklus? Ogi atvažiuoti iš Kauno į Vilniaus Belmonto kalvas ir jas suniokoti krosinių motociklų ratais.

Kauniečiai elektrinių motociklų bandymams kažkodėl pasirinko sostinės miškus.<br>R.Danisevičiaus asociatyvi nuotr.
Kauniečiai elektrinių motociklų bandymams kažkodėl pasirinko sostinės miškus.<br>R.Danisevičiaus asociatyvi nuotr.
Kauniečiai elektrinių motociklų bandymams kažkodėl pasirinko sostinės miškus.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Kauniečiai elektrinių motociklų bandymams kažkodėl pasirinko sostinės miškus.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Ana Kočyk

Apr 15, 2023, 5:59 PM

Elektrinių motociklų entuziastai iš Kauno šią savaitę internete paskelbė filmuotą medžiagą apie išvyką į Vilnių ir pasivažinėjimą po Belmonto kalvas. Tai pavadino sezono atidarymu.

Pavilnių ir Verkių regioninių parkų direkcija dėl pasivažinėjimo po šio parko teritoriją kreipėsi į Aplinkos ministeriją.

Įvykiu susidomėjo ir Vilniaus policija.

Šiuo metu Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos skyriaus pareigūnai tikslina įvykio aplinkybes.

Internete patalpintame reportaže matyti, kaip lietingą dieną, greičiausiai praėjusį savaitgalį, elektrinių krosinių motociklų prekiautojai iš Kauno (nurodomas ir jų adresas) atvyksta į Vilnių ir atsiveža kelias elektrines transporto priemones.

Jomis važinėjasi po Belmonto kalvas, šokinėja vieni per kitus, taip pat nuo šlaito iki šlaito, slidinėja. Pabaigoje pasako komplimentų Vilniui, kad gerai praleido laiką.

Ir priduria, kad esą gamtoje visi tilpsime – ir dviratininkai, ir motociklininkai. Pabrėžia, kad jie taip tausoja gamtą.

Reportaže pristatomi konkrečių elektrinių transporto priemonių modeliai, jų sudedamosios dalys, detalės. Porą kartų minima ir kaina.

Reportaže nurodomas transporto priemonių galingumas kelis kartus viršija tą, kurio reikėtų elektriniam dviračiui, kurio nereikia registruoti.

„Lengvas, galingas, aukštas, didelis, 18 kilovatų, žiauriai geras“, – girdėti žodžiai reportaže.

Reportažui įpusėjus rodoma, kaip dvylikametis Ignas važinėjasi transporto priemone, kuri pagal Kelių eismo taisykles laikoma motociklu ir turi būti užregistruota. Nurodyta 7 kartus didesnė galia, nei galima elektriniam dviračiui be registracijos bei draudimo, kuriuo važiuoja 12 metų vaikas.

Netrukus kauniečiai suvokė persistengę niokodami gamtą ir atsiprašė. Aiškinama, kad jie atvyko į Vilnių nekviesti ir galimai nesuprasdami, ką daro, pridarė žalos ir žada sutvarkyti, ką sugadinę.

Galingumas negali viršyti 1 kilovato

„Transporto priemonė, kuri turi ne mažiau kaip du ratus ir vidaus degimo variklį ar elektros variklį, kurių didžiausia naudingoji galia ne didesnė kaip 1 kW ir kurios didžiausias projektinis greitis ne didesnis kaip 25 km per valandą, priskiriama motoriniam dviračiui.

Jei gamintojo nustatytas elektrinės transporto priemonės greičio apribojimas nustatytas iki 25 km per valandą ir galingumas neviršija 1 kW, registracijos, draudimo ir techninės apžiūros dokumentai nereikalingi.

Kitu atveju reikėtų kreiptis dėl tokios transporto priemonės registravimo.

Privalomos registruoti transporto priemonės negali dalyvauti eisme be registracijos dokumentų“, – Tomas Bražėnas, Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Komunikacijos poskyrio vyresnysis specialistas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.