„Kia“ rado būdą išspręsti savo didžiausią problemą?

Kovo 3 dieną Ženevoje prasidėsiančioje 85-ojoje automobilių parodoje „Kia Motors Europe“ žada pristatyti naują sportišką „cee‘d“ modelių liniją – „GT Line“.

„GT Line“ atnaujinimai suteiks „cee'd“ sportiškesnę išvaizdą.<br>Gamintojo nuotr.
„GT Line“ atnaujinimai suteiks „cee'd“ sportiškesnę išvaizdą.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Feb 23, 2015, 6:18 PM, atnaujinta Jan 12, 2018, 1:07 PM

Be dizaino patobulinimų, Europai bus pademonstruotas ir visiškai naujas 1,0 l T-GDI variklis su tiesioginiu kuro įpurškimu (angl. „turbo gazoline direct injection“) bei nauja moderni septynių pavarų dvigubos sankabos transmisija.

Taip „Kia“ prisijungs prie dviejų gamintojų, „Ford“ ir „Opel“, jau gaminančių modelius su galingais 1 litro varikliais, ir taip galbūt išspręs modelius kamuojančią ekonomiškumo problemą.

Sportiškesnis dizainas

Debiutui besiruošianti „GT Line“ linija pirkėjus vilios naujojo „Kia cee‘d GT“ ir „pro_cee‘d GT“ išvaizda bei tradicinio „cee‘d“ universalumu.

„GT Line“ linijos bruožus turės visos trys „cee‘d“ kėbulo versijos: penkių durų hečbekas „cee‘d“, trejų durų kupė „pro_cee‘d“ ir universalas „cee‘d Sportswagon“.

„GT Line“ pagrindiniai eksterjero bruožai – „ice-cube“ LED dienos šviesos žibintai, kuriuos turi „cee‘d GT“ modelis, bei gilesni buferiai, juosiantys tradicines „tigro nosies“ groteles.

Tiek „cee‘d“ hečbekas, tiek „pro_cee‘d“ gale turės platesnį GT buferį ir dvigubus išmetamuosius vamzdžius, o „Sportswagon“ – dar ir įmantrų galinį difuzorių. Visi „GT Line“ modeliai aprūpinti slenksčių apdaila, LED žibintais bei 17 colių lengvojo lydinio ratlankiais.

„GT Line“ interjere – pilkos, baltos arba juodos spalvos dygsniuoti sėdynių apmušalai, „GT Line“ logotipai, juodos spalvos odinis vairas su „piano black“ intarpais bei aliuminio pedalai.

Prietaisų skydelyje – naujas aliuminio spalvos „start/stop“ mygtukas, apšviestos USB ir AUX-IN jungtys, chromo apdaila aplink ventiliacines angas ir langų reguliavimo mygtukus.

Trijų cilindrų variklio debiutas

Drauge su naująja „cee‘d GT Line“ modelių gama, „Kia“ visuomenę supažindins ir su visiškai nauju 1,0 l trijų cilindrų T-GDI varikliu, kurio kūrėjų pagrindinis tikslas buvo pagerinti ekonomiškumą, sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį bei pasirūpinti, kad dėl to nenukentėtų jo techninės savybės bei reakcija į vairuotojo komandas.

Tai tik pirmasis iš „Kia“ planuojamų sukurti sumažintos talpos variklių gamos.

1.0 l T-GDI variklis pasižymi 120 AG galia ir 172 Nm sukimo momentu. Jis turėtų būti ne mažiau dinamiškas, bet taupesnis negu „cee‘d“ modeliams būdingas 1,6 l GDI benzininis variklis.

Taip pat siūloma ir šešių pavarų mechaninė transmisija.

„Kia“ „Namyang R&D“ centre Korėjoje sukurtas variklis turi aukšto slėgio tiesioginio degalų įpurškimo sistemą, pažangią variklio aušinimo sistemą ir integruotą išmetimo kolektorių, kuris atsakingas už švaresnes emisijas.

Variklio sumažinimo strategijos kertiniai akmenys buvo staigi variklio reakcija į komandas ir efektyvus degalų degimo procesas. Ateityje planuojama šį 1.0 l T-GDI variklį montuoti ir į kitus Europoje parduodamus „Kia“ modelius.

Atnaujintas dyzelinis variklis

„Kia cee’d" tradicinis 1,6 litrų CRDi dyzelinis variklis taip pat buvo atnaujintas ir pritaikytas naujajai „GT Line“ gamai.

Jo galia nuo 128 AG padidėjo iki 133 AG, sukimo momentas – nuo 265 iki 285 Nm. Su šiek tiek padidinta galia šio variklio didžiausias sukimo momentas dabar gali būti pasiektas nuo žemesnių variklio apsukų.

Naujoji „GT Line“ linija turi dar vieną kozirį – visiškai naują septynių pavarų dvigubos sankabos transmisiją (DCT).

Kaip ir 1,0 l T-GDI variklis, naujoji DCT transmisija buvo kuriama kompanijos vidinėmis pajėgomis.

Tokia transmisija savyje derina dviejų pavarų dėžių privalumus – iš mechaninės perimtos mažesnės degalų sąnaudos bei sportiškumas, o iš automatinės – komfortabilumas ir sklandumas.

Su 1,6 l CDRi dyzeliniu varikliu, pasižyminčiu 133 AG galia, derinama DCT transmisija gali susidoroti su 300 Nm siekiančiu sukimo momentu ir savo savybėmis gerokai lenkia įprastą šešių pavarų automatinę transmisiją.

„Kia“ vystymo ir konstravimo komanda siekė, kad naujoji pavarų dėžė modelių įsibėgėjimo (nuo 0 iki 100 km/h) savybes pagerintų 3-4 proc., o ekonomiškumą – 5-7 proc. Po naujosios „GT Line“ pristatymo septynių pavarų DCT transmisija bus komplektuojama ir su kitais „Kia“ modeliais.

Naujosios „Kia cee‘d GT Line“ modeliai „Kia“ atstovybes Europoje turėtų pasiekti ketvirtąjį šių metų ketvirtį. Visiems modeliams kompanija žada suteikti tokią pačią kaip ir kitiems modeliams – 7-erių metų arba 150 tūkst. km garantiją.

Europoje sukurta „Kia cee‘d“ šeima, įskaitant hečbeką, universalą ir „pro_cee‘d" tridurį modelį, toliau bus gaminama „Kia“ Žilina gamykloje Slovakijoje. 2014 m. Europoje buvo parduota 75 960 „cee‘d“ automobilių ir tai yra vienas geriausiai parduodamų „Kia“ modelių šiame žemyne.

Sekite Lrytas.lt Auto naujienas Facebook'e.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.