„Mercedes-Benz“: trys naujienos ir žvilgsnis į ateitį

Prabangių vokiškų automobilių gamintojas „Mercedes-Benz“ į Frankfurto automobilių parodą atsivežė tris naujienas.

Itin aptaki koncepcija IAA – žvilgsnis į ateities „Mercedes-Benz“.<br>T.Bauro nuotr.
Itin aptaki koncepcija IAA – žvilgsnis į ateities „Mercedes-Benz“.<br>T.Bauro nuotr.
Itin aptaki koncepcija IAA – žvilgsnis į ateities „Mercedes-Benz“.<br>T.Bauro nuotr.
Itin aptaki koncepcija IAA – žvilgsnis į ateities „Mercedes-Benz“.<br>T.Bauro nuotr.
Itin aptaki koncepcija IAA – žvilgsnis į ateities „Mercedes-Benz“.<br>T.Bauro nuotr.
Itin aptaki koncepcija IAA – žvilgsnis į ateities „Mercedes-Benz“.<br>T.Bauro nuotr.
Itin aptaki koncepcija IAA – žvilgsnis į ateities „Mercedes-Benz“.<br>T.Bauro nuotr.
Itin aptaki koncepcija IAA – žvilgsnis į ateities „Mercedes-Benz“.<br>T.Bauro nuotr.
Itin aptaki koncepcija IAA – žvilgsnis į ateities „Mercedes-Benz“.<br>T.Bauro nuotr.
Itin aptaki koncepcija IAA – žvilgsnis į ateities „Mercedes-Benz“.<br>T.Bauro nuotr.
Itin aptaki koncepcija IAA – žvilgsnis į ateities „Mercedes-Benz“.<br>T.Bauro nuotr.
Itin aptaki koncepcija IAA – žvilgsnis į ateities „Mercedes-Benz“.<br>T.Bauro nuotr.
Itin aptaki koncepcija IAA – žvilgsnis į ateities „Mercedes-Benz“.<br>T.Bauro nuotr.
Itin aptaki koncepcija IAA – žvilgsnis į ateities „Mercedes-Benz“.<br>T.Bauro nuotr.
S klasės kabrioletas nuo vėjo gūsių turėtų apsaugoti ir gale sėdinčius keleivius.<br>T.Bauro nuotr.
S klasės kabrioletas nuo vėjo gūsių turėtų apsaugoti ir gale sėdinčius keleivius.<br>T.Bauro nuotr.
S klasės kabrioletas nuo vėjo gūsių turėtų apsaugoti ir gale sėdinčius keleivius.<br>T.Bauro nuotr.
S klasės kabrioletas nuo vėjo gūsių turėtų apsaugoti ir gale sėdinčius keleivius.<br>T.Bauro nuotr.
S klasės kabrioletas nuo vėjo gūsių turėtų apsaugoti ir gale sėdinčius keleivius.<br>T.Bauro nuotr.
S klasės kabrioletas nuo vėjo gūsių turėtų apsaugoti ir gale sėdinčius keleivius.<br>T.Bauro nuotr.
S klasės kabrioletas nuo vėjo gūsių turėtų apsaugoti ir gale sėdinčius keleivius.<br>T.Bauro nuotr.
S klasės kabrioletas nuo vėjo gūsių turėtų apsaugoti ir gale sėdinčius keleivius.<br>T.Bauro nuotr.
S klasės kabrioletas nuo vėjo gūsių turėtų apsaugoti ir gale sėdinčius keleivius.<br>T.Bauro nuotr.
S klasės kabrioletas nuo vėjo gūsių turėtų apsaugoti ir gale sėdinčius keleivius.<br>T.Bauro nuotr.
S klasės kabrioletas nuo vėjo gūsių turėtų apsaugoti ir gale sėdinčius keleivius.<br>T.Bauro nuotr.
S klasės kabrioletas nuo vėjo gūsių turėtų apsaugoti ir gale sėdinčius keleivius.<br>T.Bauro nuotr.
S klasės kabrioletas nuo vėjo gūsių turėtų apsaugoti ir gale sėdinčius keleivius.<br>T.Bauro nuotr.
S klasės kabrioletas nuo vėjo gūsių turėtų apsaugoti ir gale sėdinčius keleivius.<br>T.Bauro nuotr.
S klasės kabrioletas nuo vėjo gūsių turėtų apsaugoti ir gale sėdinčius keleivius.<br>T.Bauro nuotr.
S klasės kabrioletas nuo vėjo gūsių turėtų apsaugoti ir gale sėdinčius keleivius.<br>T.Bauro nuotr.
S klasės kabrioletas nuo vėjo gūsių turėtų apsaugoti ir gale sėdinčius keleivius.<br>T.Bauro nuotr.
S klasės kabrioletas nuo vėjo gūsių turėtų apsaugoti ir gale sėdinčius keleivius.<br>T.Bauro nuotr.
C klasės kupė – elegantiškesnė kėbulo versija.<br>T.Bauro nuotr.
C klasės kupė – elegantiškesnė kėbulo versija.<br>T.Bauro nuotr.
C klasės kupė – elegantiškesnė kėbulo versija.<br>T.Bauro nuotr.
C klasės kupė – elegantiškesnė kėbulo versija.<br>T.Bauro nuotr.
C klasės kupė – elegantiškesnė kėbulo versija.<br>T.Bauro nuotr.
C klasės kupė – elegantiškesnė kėbulo versija.<br>T.Bauro nuotr.
C klasės kupė – elegantiškesnė kėbulo versija.<br>T.Bauro nuotr.
C klasės kupė – elegantiškesnė kėbulo versija.<br>T.Bauro nuotr.
C klasės kupė – elegantiškesnė kėbulo versija.<br>T.Bauro nuotr.
C klasės kupė – elegantiškesnė kėbulo versija.<br>T.Bauro nuotr.
C klasės kupė – elegantiškesnė kėbulo versija.<br>T.Bauro nuotr.
C klasės kupė – elegantiškesnė kėbulo versija.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
„Mercedes-Benz“ paviljone – per 60 įvairių modelių.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (58)

Ilona Steponėnė, specialiai lrytas.lt iš Frankfurto

Sep 16, 2015, 7:01 PM, atnaujinta Oct 15, 2017, 11:48 AM

Tai naujos jau matytų modelių versijos – S klasės kabrioletas, C klasės kupė ir dukterinės įmonės kabrioletas „Smart Fortwo“.

Tačiau pats įdomiausias koncepcinis modelis IAA. Nors šis pavadinimas sutampa su Frankfurto parodos trumpiniu, gamintojas pavadinimą šifruoja kaip „Inteligent Aerodynamic Automobile“ – išmanusis aerodinaminis automobilis.

Jis išsiskiria ir ypatinga prabanga, ir neįtikėtina aerodinamika. Grakščių, aptakių formų IAA pasipriešinimo orui koeficientas siekia vos 0,19, o pasiekus 80 km/val greitį automobilio gale išlenda ovalo formos galinis sparnas.

Viduje automobilis įrengtas S klasės stiliumi, vyrauja odos apdaila ir prabangios detalės.

Naujasis S klasės kabrioletas yra pirmasis „Mercedes-Benz“ aukščiausios klasės bestogis modelis per keturis dešimtmečius. Gamintojo teigimu, šis kabrioletas taip sukurtas, kad ir gale sėdintys keleiviai nejaustų šalčio ar vėjo gūsių.

Pristatydamas kompaktinės klasės dvidurį C klasės kupė gamintojas pademonstravo ir galingiausią jo versiją „AMG C 63 Coupe“.

Sportiškiausias C klasės modelis varomas 4 litrų V8 formos 476 AG arba 510 AG varikliu. Jo važiuoklė papildyta elektroniškai valdomais amortizatoriais, pasirenkamais vairavimo režimais ir riboto praslydimo galiniu diferencialu.

Visame įspūdingame trijų aukštų „Mercedes-Benz“ paviljone demonstruojama dar daugiau patobulintų ir jau matytų modelių. 9 tūkst. kvadratinių metrų plote eksponuojama daugiau nei 60 automobilių, nuo hibridinių ir koncepcinių modelių iki sportinių bolidų.

Gamintojo duomenimis, visą šį grožį konstravo 150 darbuotojų, visame paviljone buvo paklota 230 km elektros kabelių, pakabinta 4,5 tūkst. žibintų ir panaudota 850 tonų plieno konstrukcijų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.