Desertas akims: žiedinėms lenktynėms skirtas „Opel Astra TCR“

„Opel“ gerai pasiruošė TCR (angl. „Touring Car Racing“) žiedinių lenktynių čempionato pristatymui, kuri vyko „Jules Tacheny“ trasoje Belgijoje, Meteto mieste. Kompanija klientams pirmą kartą pristatė savo naują lenktynėms skirtą modelį.

„Opel Astra TCR“ leis komandoms dalyvauti tiek trumpų, tiek ilgų distancijų lenktynėse.<br>Gamintojo nuotr.
„Opel Astra TCR“ leis komandoms dalyvauti tiek trumpų, tiek ilgų distancijų lenktynėse.<br>Gamintojo nuotr.
„Opel Astra TCR“ leis komandoms dalyvauti tiek trumpų, tiek ilgų distancijų lenktynėse.<br>Gamintojo nuotr.
„Opel Astra TCR“ leis komandoms dalyvauti tiek trumpų, tiek ilgų distancijų lenktynėse.<br>Gamintojo nuotr.
„Opel Astra TCR“ leis komandoms dalyvauti tiek trumpų, tiek ilgų distancijų lenktynėse.<br>Gamintojo nuotr.
„Opel Astra TCR“ leis komandoms dalyvauti tiek trumpų, tiek ilgų distancijų lenktynėse.<br>Gamintojo nuotr.
„Opel Astra TCR“ leis komandoms dalyvauti tiek trumpų, tiek ilgų distancijų lenktynėse.<br>Gamintojo nuotr.
„Opel Astra TCR“ leis komandoms dalyvauti tiek trumpų, tiek ilgų distancijų lenktynėse.<br>Gamintojo nuotr.
„Opel Astra TCR“ leis komandoms dalyvauti tiek trumpų, tiek ilgų distancijų lenktynėse.<br>Gamintojo nuotr.
„Opel Astra TCR“ leis komandoms dalyvauti tiek trumpų, tiek ilgų distancijų lenktynėse.<br>Gamintojo nuotr.
„Opel Astra TCR“ leis komandoms dalyvauti tiek trumpų, tiek ilgų distancijų lenktynėse.<br>Gamintojo nuotr.
„Opel Astra TCR“ leis komandoms dalyvauti tiek trumpų, tiek ilgų distancijų lenktynėse.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (6)

lrytas.lt

Oct 16, 2015, 1:06 PM, atnaujinta Oct 9, 2017, 4:01 PM

Opel Astra TCR“ leis komandoms dalyvauti tiek trumpų, tiek ilgų distancijų lenktynėse, pavyzdžiui 24 valandų lenktynėse Nurburgringo trasoje.

Benzininis variklis su turbokompresoriumi išvysto 330 AG galią ir pasiekia didžiausią 420 Nm sukimo momentą. To turėtų užtekti, kad 1200 kg sveriantis automobilis neatsiliktų nuo konkurentų.

Galia priekiniams ratams perduodama per šešių laipsnių sekvencinę greičių dėžę, kurios perjungimo svirtelės sumontuotos ant vairo. Stabilų traukos perdavimą turėtų užtikrinti dviejų diskų sportinė sankaba.

Sustabdyti lenktyninį automobilį padeda 378 mm priekiniai stabdžių diskai ir šešių stūmoklių stabdžių apkabos bei 265 mm galiniai stabdžių diskai su dviejų stūmoklių stabdžių apkabomis. Stabdžių balansą vairuotojas gali reguliuoti neišlipdamas iš automobilio.

Automobilis turi reguliuojamas priekinį ir galinį oro aptakus. Taip pat atitinka Tarptautinės automobilių asociacijos (FIA) keliamus reikalavimus, kurie bus privalomi nuo 2017 metų. Vienas tokių – 100 l talpos degalų bakas.

Modelis buvo sukurtas drauge su ilgamečiais „Opel“ partneriais „Kissling Motorsport“. Gamintojas tikisi, kad automobilio homologacija turėtų bus patvirtinta iki spalio pabaigos. Pirmuosius pirkėjus „Astra TCR“ pasieks kitų metų vasarį. Lenktynėms paruoštas automobilis kainuos 95 000 eurų be mokesčių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.