„Metų automobilio 2016“ teisėjai ledo rado Panevėžyje

Lapkričio pradžioje startavusio konkurso „Metų automobilis 2016“ vertinimo komisijai šiemet teks nuodugniai ištirti net 38 renginio dalyvius.

„Metų automobilio 2016“ komisijos nariai automobilius išbandė slidžioje trasoje.<br>E. Babelio ir V.J.Vilūno nuotr.
„Metų automobilio 2016“ komisijos nariai automobilius išbandė slidžioje trasoje.<br>E. Babelio ir V.J.Vilūno nuotr.
„Metų automobilio 2016“ komisijos nariai automobilius išbandė slidžioje trasoje.<br>E. Babelio ir V.J.Vilūno nuotr.
„Metų automobilio 2016“ komisijos nariai automobilius išbandė slidžioje trasoje.<br>E. Babelio ir V.J.Vilūno nuotr.
„Metų automobilio 2016“ komisijos nariai automobilius išbandė slidžioje trasoje.<br>E. Babelio ir V.J.Vilūno nuotr.
„Metų automobilio 2016“ komisijos nariai automobilius išbandė slidžioje trasoje.<br>E. Babelio ir V.J.Vilūno nuotr.
„Metų automobilio 2016“ komisijos nariai automobilius išbandė slidžioje trasoje.<br>E. Babelio ir V.J.Vilūno nuotr.
„Metų automobilio 2016“ komisijos nariai automobilius išbandė slidžioje trasoje.<br>E. Babelio ir V.J.Vilūno nuotr.
„Metų automobilio 2016“ komisijos nariai automobilius išbandė slidžioje trasoje.<br>E. Babelio ir V.J.Vilūno nuotr.
„Metų automobilio 2016“ komisijos nariai automobilius išbandė slidžioje trasoje.<br>E. Babelio ir V.J.Vilūno nuotr.
„Metų automobilio 2016“ komisijos nariai automobilius išbandė slidžioje trasoje.<br>E. Babelio ir V.J.Vilūno nuotr.
„Metų automobilio 2016“ komisijos nariai automobilius išbandė slidžioje trasoje.<br>E. Babelio ir V.J.Vilūno nuotr.
„Metų automobilio 2016“ komisijos nariai automobilius išbandė slidžioje trasoje.<br>E. Babelio ir V.J.Vilūno nuotr.
„Metų automobilio 2016“ komisijos nariai automobilius išbandė slidžioje trasoje.<br>E. Babelio ir V.J.Vilūno nuotr.
„Metų automobilio 2016“ komisijos nariai automobilius išbandė slidžioje trasoje.<br>E. Babelio ir V.J.Vilūno nuotr.
„Metų automobilio 2016“ komisijos nariai automobilius išbandė slidžioje trasoje.<br>E. Babelio ir V.J.Vilūno nuotr.
„Metų automobilio 2016“ komisijos nariai automobilius išbandė slidžioje trasoje.<br>E. Babelio ir V.J.Vilūno nuotr.
„Metų automobilio 2016“ komisijos nariai automobilius išbandė slidžioje trasoje.<br>E. Babelio ir V.J.Vilūno nuotr.
„Metų automobilio 2016“ komisijos nariai automobilius išbandė slidžioje trasoje.<br>E. Babelio ir V.J.Vilūno nuotr.
„Metų automobilio 2016“ komisijos nariai automobilius išbandė slidžioje trasoje.<br>E. Babelio ir V.J.Vilūno nuotr.
„Metų automobilio 2016“ komisijos nariai automobilius išbandė slidžioje trasoje.<br>E. Babelio ir V.J.Vilūno nuotr.
„Metų automobilio 2016“ komisijos nariai automobilius išbandė slidžioje trasoje.<br>E. Babelio ir V.J.Vilūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (11)

lrytas.lt

Nov 9, 2015, 12:21 PM, atnaujinta Oct 5, 2017, 4:27 AM

Kad bandymų stovykloje, kuri prasidės lapkričio antroje pusėje, nepristigtų tam laiko, žiuri nariai geriausiojo paieškas pradėjo jau savaitgalį.

Ir ne bet kur, o Panevėžio darbo rinkos mokymo centro autodrome, kur vienu metu, nepriklausomai nuo oro sąlygų, galima rasti ir lietaus, ir ledo, ir slidaus kelio.

Bandymams parinkta beveik dvi dešimtys įvairios klasės skirtingų gamintojų automobilių, išskyrus visureigius, kurių laukia speciali trasa Druskininkuose. Į Panevėžį visų atvairuotų automobilių ratai buvo „apauti“ vienodomis padangomis – „Continental WinterContact TS 850“.

Vertinimo komisijos nariai, virtę reikliais ir gana priekabiais teisėjais, džiaugėsi bandymų sąlygomis, privertusiomis juos, kaip nelengvos žiemos keliuose, būti budriais ir itin dėmesingais.

„Jeigu reikėtų rinktis, valandą praleisti lenktynių trasoje ar saugaus vairavimo aikštelėje, pasirinkčiau pastarąją. Lenktynėse gali įveikti kažkokį posūkį, sakykim, 120 km/val. greičiu, tačiau realiame gyvenime tokie įgūdžiai retai praverčia.

Tuo tarpu saugaus vairavimo aikštelėje gali važiuoti 30 km/val. greičiu ir patirti identiškas situacijas toms, su kuriomis neišvengiamai teks susidurti žiemą“, – dar neatvėsus bandymų įspūdžiams jais dalijosi vienas jaunesnių komisijos narių, portalo 15 min.lt rubrikos „Gazas“ žurnalistas Paulius Sviklas.

Jis neslėpė ne kartą buvęs šioje aikštelėje ir džiaugėsi pirmą kartą turėjęs galimybę išbandyti tiek daug skirtingų automobilių su vienodomis naujomis „Continental“ padangomis.

Tai leido adekvačiai palyginti skirtingus automobilius, jų valdymo savybes tiek išjungus elektronines stabilumo sistemas, tiek jas įjungus.

„Prieš prasidedant žiemos sezonui neverta ieškoti tuščios prekybos centro aikštelės ir ten naktį paslapčia daryti tai, ką policija apibrėžia chuliganišku vairavimu. Geriau atvažiuoti į mokymus tokioje aikštelėje – naudos bus daug daugiau“, – pataria P. Sviklas.

Bandymų sesiją pradėjo ir vienas konkurso vertinimo komisijos senbuvių Valdas Juozas Vilūnas, joje padaręs tik kelių metų pertrauką, kai pats vadovavo geriausiojo automobilio rinkimus organizuojančiam Lietuvos žurnalistų autoklubui.

„Tai buvo įsimintinas konkurso festivalis „Suk suk ratelį, suk į vieną ar į kitą pusę“. Slidžią ir klastingą dangą komisijos nariai – automobilių bandytojai ir vertintojai – išmėgino su priekinių varomųjų ratų pavarą turinčiais automobiliais.

Nė vienas negrįžo namo pėsčias, nes „Continental“ padangos kompensavo klaidas ar vairavimo netikslumus. Tai buvo gera proga artėjant žiemai įsitikinti, jog geriau jau lėčiau iki namų pačiam parvažiuoti, nei greičiau, kai tave ir tavo mašiną kiti parveš,“ – sakė TV laidos „Keliai. Mašinos. Žmonės“ vedėjas V.J. Vilūnas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.