Naujiems „Kia“ modeliams – puikus įvertinimas už saugumą

Atlikusi automobilių saugumo testus „Euro NCAP“ organizacija naujųjų „Optima“ ir „Sportage“ modelių saugumą eismo įvykių metu įvertino maksimaliu balu – penkiomis žvaigždutėmis.

„Optima“ ir „Sportage“ modelių kėbulo struktūra yra gerokai tvirtesnė negu jų pirmtakų.<br>Euro NCAP nuotr.
„Optima“ ir „Sportage“ modelių kėbulo struktūra yra gerokai tvirtesnė negu jų pirmtakų.<br>Euro NCAP nuotr.
„Optima“ ir „Sportage“ modelių kėbulo struktūra yra gerokai tvirtesnė negu jų pirmtakų.<br>Euro NCAP nuotr.
„Optima“ ir „Sportage“ modelių kėbulo struktūra yra gerokai tvirtesnė negu jų pirmtakų.<br>Euro NCAP nuotr.
„Optima“ ir „Sportage“ modelių kėbulo struktūra yra gerokai tvirtesnė negu jų pirmtakų.<br>Euro NCAP nuotr.
„Optima“ ir „Sportage“ modelių kėbulo struktūra yra gerokai tvirtesnė negu jų pirmtakų.<br>Euro NCAP nuotr.
„Optima“ ir „Sportage“ modelių kėbulo struktūra yra gerokai tvirtesnė negu jų pirmtakų.<br>Euro NCAP nuotr.
„Optima“ ir „Sportage“ modelių kėbulo struktūra yra gerokai tvirtesnė negu jų pirmtakų.<br>Euro NCAP nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Dec 8, 2015, 3:20 PM, atnaujinta Sep 30, 2017, 2:29 PM

Abu modeliai taip pat gavo itin aukštus įvertinimus už suaugusių keleivių saugumą („Optima“ – 89 proc., „Sportage“ – 90 proc.), o mažamečių keleivių saugumas įvertintas atitinkamai 86 ir 83 proc.

„Optima“ modelis buvo giriamas dėl savo itin aukšto saugumo lygio visiems keleiviams priekinio ir šoninio smūgio metu. Nesvarbu, kokio ūgio keleivis ir kurioje automobilio vietoje jis sėdi.

Kia“ padidinto pravažumo „Sportage“ taip pat gavo daug komplimentų už keleivių saugumą, ypač šoninio smūgio į stulpą testo metu.

„Euro NCAP“ organizacijos atliekamų testų „Saugumo pagalbos“ („Safety Assist“) kategorijoje surinko „Kia“ modeliai surinko po 71 proc.

Gamintojo teigimu, naujųjų „Optima“ ir „Sportage“ modelių kėbulo struktūra yra gerokai tvirtesnė negu jų pirmtakų. Už tai reikia dėkoti ypač tvirtam plienui (AHSS).

50 procentų „Optima“ kėbulo yra pagaminta iš AHSS plieno, t.y. net 150 proc. daugiau, negu buvo naudojama ankstesnio modelio kėbulo konstrukcijoje (20 proc.).

Be to, naujajam modeliui buvo sunaudota 450 proc. daugiau struktūrinių klijų. Šio inžinierių sprendimo rezultatas – 50 proc. pagerintas kėbulo atsparumas sukimui ir 8,6 kg lengvesnis kėbulo karkasas.

„Sportage“ modelis gali pasigirti dar didesniu AHSS plieno kiekiu. Trečios kartos modelio kėbulą sudarė 18 proc. šios itin tvirtos medžiagos, o naujojo modelio kėbulo konstrukcijai jo buvo panaudota net 51 proc.

Dėl tvirtesnės struktūros naujojo „Sportage“ modelio atsparumas sukimui padidėjo 39 proc.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.