Patikrino „Mercedes-Benz“: jų apgavystė didesnė nei „Volkswagen“

Ilinojaus valstijos teisme pateiktas kolektyvinis ieškinys prieš Vokietijos automobilių gamintoją „Mercedes-Benz“. Bendrovė kaltinama manipuliavusi teršalų emisijų rodikliais, praneša „Deutsche Welle“.

Dyzeliniai „Mercedes-Benz“ išmeta iki 65 kartų daugiau teršalų, nei galima.<br>Gamintojo nuotr.
Dyzeliniai „Mercedes-Benz“ išmeta iki 65 kartų daugiau teršalų, nei galima.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2016-02-19 16:22, atnaujinta 2017-06-07 11:18

Ieškinio autoriai nurodo, kad 14-oje „Mercedes-Benz“ gamybos modelių, turinčių dyzelinius variklius ir naudojančių „BlueTec“ technologiją, azoto oksidų emisijos daug kartų viršija rodiklius, pateikiamus oficialiuose dokumentuose.

Teiginiai, kad „BlueTec“ technologija yra švariausia iš viso pasaulio dyzelinių variklių „yra klaidinanti ir neteisinga“, nurodoma dokumente.

Jame teigiama, kad JAV leistini rodikliai iš tiesų yra viršijami 19 kartų. Be to, žemesnėje nei 10 laipsnių temperatūroje variklis išmeta 65 kartus daugiau teršalų, nei leidžia normos.

Ieškinyje teigiama, kad „Mercedes-Benz“ užprogramavo savo automobilius su „BlueTec“ technologija atjungti išmetamųjų dujų kontrolės sistemą temperatūrai kritus žemiau nurodytos ribos.

Savo ruožtu gamintojos atstovai pabrėžia, kad visi „Mercedes-Benz“ automobiliai nurodytas normas atitinka, o bendrovė jokių manipuliacijų nevykdo. „Šiuo metu peržiūrime pateiktus dokumentus ir savo poziciją ginsime. Jokio pagrindo ieškiniui nėra“, – nurodo „Mercedes-Benz“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.