Vokietijoje debiutavo ilgai lauktas „Škoda“ visureigis

Rugsėjo 1-osios vakarą Berlyne publikai pirmą kartą viešai pristatytas naujasis „Škoda“ modelis „Kodiaq“. Šiuo pristatymu naujasis visureigis pradeda savo kelią, o markė tęsia modelių gamos plėtrą.

Berlyne susirinkusiai rinktinei kviestinių svečių publikai buvo pristatytas „Škoda Kodiaq“ visureigis.<br>Gamintojo nuotr.
Berlyne susirinkusiai rinktinei kviestinių svečių publikai buvo pristatytas „Škoda Kodiaq“ visureigis.<br>Gamintojo nuotr.
Berlyne susirinkusiai rinktinei kviestinių svečių publikai buvo pristatytas „Škoda Kodiaq“ visureigis.<br>Gamintojo nuotr.
Berlyne susirinkusiai rinktinei kviestinių svečių publikai buvo pristatytas „Škoda Kodiaq“ visureigis.<br>Gamintojo nuotr.
Berlyne susirinkusiai rinktinei kviestinių svečių publikai buvo pristatytas „Škoda Kodiaq“ visureigis.<br>Gamintojo nuotr.
Berlyne susirinkusiai rinktinei kviestinių svečių publikai buvo pristatytas „Škoda Kodiaq“ visureigis.<br>Gamintojo nuotr.
Berlyne susirinkusiai rinktinei kviestinių svečių publikai buvo pristatytas „Škoda Kodiaq“ visureigis.<br>Gamintojo nuotr.
Berlyne susirinkusiai rinktinei kviestinių svečių publikai buvo pristatytas „Škoda Kodiaq“ visureigis.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Sep 2, 2016, 3:38 PM, atnaujinta May 14, 2017, 5:21 AM

Pasaulinis naujojo „Škoda“ visureigio debiutas įvyko specialiai pritaikytoje erdvėje buvusioje elektrinėje Berlyno centre.

4,70 metro ilgio septynis keleivius galintis vežti ir talpią bagažinę turintis „Kodiaq“ yra pirmasis didelis visureigis Čekijos automobilių gamintojo istorijoje.

Kompanijos inžinieriai didžiuojasi, kad nepaisant įspūdintų gabaritų pavyko išgauti neblogą aerodinamiką. Oro pasipriešinimo koeficientas šiam modeliui siekia 0,33.

Iš pradžių variklių gamą sudarys du dyzeliniai ir trys benzininiai motorai. Visos jėgainės aprūpintos turbokompresoriais ir tiesioginiu degalų įpurškimu. Taip pat bazinės komplektacijos modeliai gaus „start-stop“ sistemą, regeneracinę stabdymo įrangą ir šiuolaikišką šiluminių nuotolių valdymą.

Siūlomos dvi skirtingos 2,0 litrų darbinio tūrio dyzelinio variklio versijos. Silpnesniosios išvystoma galia siekia 150 AG, o didžiausias sukimo momentas – 340 Nm. Galingiausias gamoje bus būtent dyzelinis variklis, išvystantis 190 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą.

Tuo metu, kai silpnesnio motoro privalumas bus mažesnės degalų sąnaudos, kurios gamintojo duomenimis, siekia 5,0 l/100 km, galingesnis dyzelinis variklis leis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 8,6 sekundės ir išvystyti 210 km/val. greitį.

Benzininių variklių gamoje bus dvi 1,4 litro darbinio tūrio benzininio motoro versijos ir 2,0 litrų agregatas. Silpniausias iš kompaktiškų keturių cilindrų variklių išvystos 125 AG galią ir 200 Nm sukimo momentą.

Nepaisant kuklių 6,0 l/100 km minėto motoro apetito, populiaresnė turėtų būti 150 AG galią ir 250 Nm sukimo momentą išvystanti jo versija.

Pastarasis agregatas taip pat aprūpintas įranga automatiškai atjungiančia antrą ir trečią cilindrus, kai apkrova yra maža, o sukimosi greitis nedidelis.

Tuo metu galingiausio 2,0 litrų benzininio variklio galia siekia 180 AG, o sukimo momentas – 320 Nm.

Su didžiaisiais miesto visureigiais ketinantis konkuruoti „Škoda Kodiaq“ plačiajai auditorijai bus pristatytas Paryžiaus automobilių parodoje. Kaina kol kas neskelbiama, tačiau prognozuojama, kad bazinės komplektacijos modelis kainuos 28 tūkst. eurų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.