2 500 „Renault“ atstovų ir jų prekybos salonų visame pasaulyje buvo vertinami pagal tokius kriterijus: naujų transporto priemonių, atsarginių dalių, priedų pardavimas ir aptarnavimo bei papildomos garantijos sutarčių sudarymas.
Taip pat automobilių pardavimo ir serviso aptarnavimo kokybė pagal atliktų apklausų duomenis.
Susumavus galutinius rezultatus paaiškėjo, kad geriausius rezultatus iš Baltijos šalių 2016-aisiais pasiekė ir tarp 106 nugalėjusiųjų tarptautiniu lygiu pateko UAB „Sostena“, šio prekės ženklo automobiliais prekiaujanti savo prekybos salonuose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose bei Panevėžyje.
„Džiaugiamės ne tik įmonės pasiektais itin aukštais pardavimo rezultatais, bet ir tuo, kad „Renault“ automobilių paklausa Lietuvoje kasmet vis didėja, t. y. sparčiai daugėja nuolatinių, paslaugomis ir aptarnavimu patenkintų klientų“, – puikiu veiklos įvertinimu džiaugiasi „Sostena“ grupės prezidentas Donatas Karčiauskas.
„Renault“ Baltijos šalių padalinio direktorius Marcinas Kurkiewiczius komentuodamas Lietuvos „Renault“ atstovybei skirtą apdovanojimą neslėpė džiaugsmo ir sveikino „Sostena“ grupės prezidentą bei darbuotojus pasiekus puikių rezultatų ir patekus į elitinį pasaulio prekybos atstovų klubą.
„Pagal pardavimo rodiklius, praėjusieji metai Lietuvoje buvo rekordiniai ir mes visi kartu planuojame tęsti tokį augimą“, – šviesia ateitimi neabejoja jis.
Pernai „Sostena“ pardavė 1 048 naujus lengvuosius „Renault“ automobilius – palyginti su 2015 metais, kai buvo parduotas 741 automobilis, tai yra net 41,4 procentais daugiau.
417 šių mašinų buvo lengvieji komerciniai automobiliai – jų pardavimas išaugo 16,8 proc. (2015 metais buvo parduoti 357 komerciniai automobiliai).
Populiariausi lengvieji „Renault“ automobiliai 2016-aisiais buvo „Clio“ (215 vnt.) ir „Captur“ (85 vnt.). Tarp komercinių automobilių pirmavo „Trafic“ ir „Master“ – jų buvo parduota atitinkamai 224 ir 157 vienetai.
Iš viso 2016-aisiais Lietuvoje buvo parduoti 1 333 nauji „Renault“ automobiliai – net 38 proc. daugiau nei 2015 metais ir tai šiai markei leido įsitvirtinti ketvirtoje populiariausių automobilių Lietuvoje pozicijoje.