Elonas Muskas paskelbė svarbią žinią apie ruošiamą „Model Y“ visureigį

„Tesla“ kompanijos vadovas Elonas Muskas rinkai pateikė staigmeną apie kitą markės automobilį. Žinia buvo pateikta taip, lyg būtų visai nesvarbi, todėl sukėlė dvejopus vertinimus.

Elonas Muskas buvo priverstas atsisakyti pirminio plano projektuoti „Model Y“ ant visiškai naujos platformos. <br>AFP/Scanpix nuotr.
Elonas Muskas buvo priverstas atsisakyti pirminio plano projektuoti „Model Y“ ant visiškai naujos platformos. <br>AFP/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Aug 19, 2017, 3:16 PM

Vieni dabar mano, kad E. Muskas nėra giliai įsitraukęs į automobilių kūrimo procesą, o kiti – žavisi teisingais sprendimais, kuriuos vienas po kito daro šis verslininkas.

Apie jau visai netrukus pasirodysiantį „Model Y“ jau buvo pranešama ne kartą. Kol kas apie šį visureigį žinoma nedaug. Gali būti, kad jis neturės veidrodėlių, tačiau durys bus įprastos.

Ruošia pigesnį visureigį

Tikimasi, kad jos nekels tiek daug problemų kaip garsiosios pakeliamos durys, kurios sumontuotos „Model X“. Naujasis modelis kurį laiką bus pigiausias kompanijos siūlomas visureigis ir greičiausiai taps itin populiarus.

Vos tik prasidės išankstinių užsakymų priėmimas, galima tikėtis žinių apie žmonių eiles prie „Tesla“ salonų.

Kita žinia – anksčiau buvo skelbiama, kad „Model Y“ nenaudos jokio kito markės automobilio platformos, nes E. Muskas manė, kad tai labai riboja automobilio dizainą.

Nauja platforma suteiktų „Model Y“ unikalių bruožų. E. Muskas gyrėsi, kad šis automobilis bus kuriamas kaip visureigis nuo pat pradžių, t. y. nebus naudojama paaukštinta sedano platforma. Kompanijos vadovo nuomone, tai yra vienintelis būdas geram visureigiui sukurti.

Tačiau neseniai „Tesla“ įkūrėjo nuomonė pasikeitė.

Atkalbėjo inžinieriai

E. Muskas pareiškė, kad „Model Y“ visgi bus kuriamas ant „Model 3“ platformos. Kas pasikeitė nuo gegužės mėnesio? Jis turėjo laiko padiskutuoti su savo kompanijos inžinieriais, kurie pareiškė, kad „Tesla“ vadovas elgiasi neprotingai.

Naujos platformos kūrimas, kai tokio dydžio automobilis jau yra gaminamas, būtų turėjęs katastrofiškų padarinių įmonės finansams ir gamybos planams. Pakeitus sprendimą „Model Y“ rinkoje turėtų pasirodyti anksčiau, o pati gamyba turėtų būti paprastesnė.

„Noriu padėkoti savo komandai, kad įvardino mano kvailumą“, - džiaugėsi E. Muskas.

Daugelis gamintojų vieną platformą naudoja daugybei modelių. Tai įprasta praktika, leidžianti sumažinti gamybos kaštus ir padidinti pelną. Tai taip pat taupomas laikas – naujus modelius į rinką galima pristatyti gerokai greičiau.

Ant sedanų ar hečbekų platformų gaminami visureigiai nėra tokie pravažūs kaip tie, kurie turi unikalią konstrukciją, tačiau tai nėra problema, nes niekas jų vis tiek nenaudoja bekelei.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.